آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 8 اسفند ماه 1393 = 27-02 2015

یک دانشجوی پسر خود را در خوابگاه حلق آویز کرد

یک دانشجوی رشته ماشین های کشاورزی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری شب گذشته خود را در خوابگاه دانشجویان حلق آویز کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اعلام این خبر به وارش نیوز گفت: این دانشجو متولد سال 74 با شناسنامه صادره از مغان و ساکن محمودآباد بوده است که دیشب بین ساعت 20:30 تا 22:30 خود را حلق آویز کرده است.

وی افزود: هم اتاقی های این دانشجو ساعت 20 آماده رفتن به سالن فوتسال دانشگاه می شوند و از وی نیز دعوت می کنند تا با آنها همراه شود، اما وی اظهار می دارد که قصد استراحت و رسیدگی به کارهای شخصی را داشته و در اتاق می ماند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه کشاورزی ساری تصریح کرد: نگهبان خوابگاه و برخی از دانشجویان وی را در ساعت 20:30 مشاهده می کنند اما پس از اینکه هم اتاقی هایش از فوتسال باز می گردند با در بسته روبرو می شوند و هنگامی که در را می گشایند با جسد حلق آویز شده وی مواجه می شوند که یادداشتی با این عنوان زیر پایش افتاده بود:« خودکشی؛ محمداصغرزاده»

وی با بیان اینکه جسد پس از حضور نیروهای پلیس به پزشکی قانونی برای تعیین ساعت دقیق مرگ منتقل شد گفت: آنگونه که به ما اطلاع داده اند جنازه وی برای خاکسپاری در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.



Mohamad February 27, 2015 06:59 PM

من كه فكر ميكنم خودكشيش كرده اند از اين اطلاعات جهنمى آخوندى هر چى بگى سر ميزنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: