آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 10 اسفند ماه 1393 = 01-03 2015

آشنا کردن نسل جوان با تفکرات امام و شهدا

مهم ترین وظیفه ما آشنا کردن نسل جوان با تفکرات امام و شهدا است

سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصر شیرین گفت: مهمترین وظیفه ما این است که نسل جوان و نوجوان را با تفکرات امام و شهدا آشنا کنیم.
به گزارش سپاه نیوز؛ سرهنگ پاسدار علی احمد پور در گردهمایی فرماندهان پایگاه های ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین افزود: ایران اسلامی امروز به پشتوانه رهبری و مردم پله های ترقی را طی می کند و در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.
وی با بیان اینکه دشمن، اسلام هراسی را در دستور کار قرار داده و همواره از توسعه و پیشرفت دین اسلام ترس دارد، تصریح کرد: نباید از توطئه ها و ترفندهای دشمنان غافل باشیم و می طلبد با هوشیاری و بصیرت با آنها مقابله کنیم.
وی اظهار کرد: شکوه، پایداری، عزت و اقتدار ملت ایران، مرهون رزمندگانی است که توانستند با سلاح ایمان، معنویت، از خودگذشتگی و ولایتمداری در برابر دشمنان این آب و خاک بایستند و با دستان خالی پیروز شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: مهمترین وظیفه ما این است که نسل جوان و نوجوان را با تفکرات شهدا، امام شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.
احمدپور گفت: بسیجیان بعنوان بازوان پرتوان نظام اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی حماسه ای بی بدیل خلق کردند که در تاریخ پرافتخار انقلاب تا ابد زنده و جاوید است.



البرز March 1, 2015 09:53 AM

اين مزدوران كثيفه اخوندهاي جنايتكار هنوز اندرخم يك كوچه هستند و سرشان را مثل اربابهيشان(ملاهاى امام بسر مفتخور متجاوز) زير برف كردند و نمي دادند كه جوانان ايرانى سالهاى سال است كه به أفكار وهشيانى قرون وسطي خميني خونخوار آشنا شدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری March 1, 2015 05:29 PM

دیگه هر چی مزخرفات در مغز پهنی خودتان وارد کردید و چندین و چند نسل را نابود کردید، بست است جوانان را آلوده نکنید این جوانان، جوانان عصر اینترنت دیگر مزخرفات و خرافات شاها را گوش نمی کنند بیزینس( دکان خالی کردن جیب های مردم با مکر و حیله)، ورشکست شده و تعطیل شده تعطیل بروید گم شوید تعطیل

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: