آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 اسفند ماه 1393 = 04-03 2015

سخنرانی نتانیاهو؛ جنب و جوش در کنگره آمریکا

آسوشیتدپرس از واشنگتن گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه در کنگره آمریکا سخنرانی کرد. اگر این سخنرانی در هر جای دیگری ایراد می شد،‌ تا این اندازه جنجال و هیاهو به همراه نداشت.

این منبع نوشت: اما یک نکته قابل تامل است. این اولین باری بود که یک رهبر خارجی در ساختمان کنگره آمریکا سیاست خارجی دولت واشنگتن را مورد انتقاد قرار می داد. این رخداد در خلال دو قرن گذشته بی سابقه بوده است.

خبرگزاری رویترز نیز از واشنگتن گزارش داد، رئیس اکثریت مجلس سنای آمریکا (جمهوریخواهان) روز سه شنبه پس از سخنرانی بنیامین نتانیاهو گفت: مجلس سنا درباره پیش نویس قانونی بحث خواهد کرد که از رئیس جمهور آمریکا ارائه هرگونه توافق نهایی با رژیم ایران را به کنگره و کسب موافقت آن را درخواست می کند.

کاخ سفید هشدار داده است اوباما بر ضد قانون بازنگری در توافق هسته ای با رژیم ایران که باب کروکر سناتور جمهوریخواه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا و رابرت منندز سناتور دموکرات در این کمیته ارائه کرده اند از حق وتو استفاده خواهد کرد.

یک منبع دولتی در واشنگتن گفته: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه از کنگره این کشور خواست تا زمان رسیدن به توافق نهایی با رژیم ایران صبر کند و سپس این توافق ارزیابی شود.


معلوم نیست چه می‌شود

حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت خارجه جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته: به نظرم این روزها روزهای تعیین‌کننده است. این روزها شب قدر مذاکرات هسته‌ای است یعنی سرنوشت‌ در این روزهای اخیر تعیین می‌شود اما معلوم نیست چه می‌شود.


نتانیاهو در کنگره آمریکا: نباید توافق کنیم

نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی امروز خود در کنگره آمریکا گفت: من به اینجا آمده ام زیرا وظیفه عمیق خود می دانم که درباره مسئله ای که می تواند موجودیت کشور مرا و آینده مردم مرا تهدید کند، صحبت کنم و این تلاش رژیم ایران برای رسیدن به سلاح اتمی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، بنیامین نتانیاهو گفت: امضای این توافق از دستیابی رژیم تهران به بمب اتمی جلوگیری نخواهد کرد. این توافق مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه به راه خواهد انداخت. این توافق یک توافق خیلی بد است و نباید توافق کنیم.

وی افزود: یک سال است که می گویند توافق نکردن بهتر از یک توافق بد است. خب! این توافق یک توافق خیلی بد است و بهتر است که سر نگیرد.

نتانیاهو گفت: می گویند که جایگزین این توافق جنگ است، من مخالفم، جایگزین آن توافقی بهتر است که با حفظ فشار بر رژیم ایران به دست خواهد آمد.

وی گفت: بدترین چیزی که ممکن است برای دنیا اتفاق بیفتد، ازدواج اسلامگرایی مسلح و بمب اتمی است. زمانی که موضوع به رژیم ایران و داعش می‌رسد، دشمن دشمن شما همچنان دشمن شما است.

نخست وزیر اسرائیل افزود: شکست دادن داعش اما اجازه دادن به رژیم ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به معنای برنده شدن در نبرد اما شکست خوردن در جنگ است.

وی گفت: حتی اگر اسرائیل مجبور شود به تنهایی بایستد، به تنهایی خواهد ایستاد. اما می دانم که آمریکا در کنار اسرائیل خواهد ایستاد و از اسرائیل حمایت خواهد کرد.



omid March 3, 2015 07:44 AM

آقا اوباما شما میدانید که حکومت ملایان در تمام دنیا چه میکنند و هدف آنها حرف خمینی زدن پرچم اسلام در کاخه واشینگتون است پس چگونه از این حکومت خواهان تعهد هستید !؟ خود را به نفهمی میزنید یا مردم دنیا را احمق فرض میکنید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


خون دل بزرک March 3, 2015 02:05 PM

نه سازش نه وتو نه امضا اوباما چون ساخت بمب اتمی در رژیم رفتنی اخوندهایکی از ان صد دلیل تحریم هاست خلاصه اقای اوباما امیدواریم که مثل اخوندها که سالها وهمه چیز را از ملت ایران پنهان کردن ومعضلی برای ایران و دنیا شده اند نباشی چون تصمیمهای پنهانی وپشت درهای بسته شما با این رژیم رفتنی هیچ ارزشی برای ملت ایران را نخواهد داشت رژیم نه فکر نفت گاز اقتصاد و کشور نه مردم ایران بلکه فقط اورانیم غنی شده برای جنگ اول با مردم ایران وبعد دنیا واسراییل دارد اگر ان یک راکتور اتمی بوشهر بسته شود و اورانیم ان نباشد هیچ مشکلی در مقابل تحریمها که اقتصاد ایران راکامل ورشکسته کرده ارزشی نخواهد داشت ورژیم دیکتاتور برای حفظ خودش و بقای اندک احتیاج واجب به صلاح اتمی در هر اندازاش است اقای اوبامااقای کری ببین بشنو حقیقت را

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار March 4, 2015 08:02 PM

ناتانیاهو در برابر نمایندگان مردم آمریکا سخنرانی کرد * چیزی که قابل توجه بود نه فقط آنچه که در مورد جمهوری جهل و جنون گفت بلکه گفتنی‌هایی‌ بود که در مورد مردم ستم دیده کشور ما نگفت که حاکی از یک آینده بسیار تاریک و سرد و خطرناک برای بقای ایران و ایرانی‌ بود

چقدر دردناک بود که چندین و چند بار واژه ایران عزیزم را در کنار کلمه تروریست شنیدم جمهوری جهل و جنون چه‌ها که نکرد با نام ایران و شناسنامه ما ایرانیان؟ که حال جهان باید از ملت دوستی‌ ها، و از کشور شعرای بنام عشق بعنوان یک کشور تروریست و تروریست پرور یاد کند

ما ایرانیان باید هر چه زودتر بهانه‌ها را کنار بگذاریم و در یک همت ملی‌ به این ننگ‌ نامه تاریخی‌ پایان دهیم و شناسنامه خود را از این جمهوری ددان پس بگیریم و نجات دهیم * با بی‌ تفاوتی‌ به خاک و شناسنامه خود بی‌ احترامی نکنیم *

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا March 4, 2015 09:46 PM

زنده باد بنیامین نتانیاهوی عزیز ایشان به نظر بنده یکی از سخت کوش ترین رهبران حقیقت جو و همزمان میهن پرست هستند و همچین رهبری برای هر کشوری لازم است به ایشان تبریک می گویم و از ایشان به خاطر یادآوری زجر و سختی مردم ایران زیر بار فشار حکومت نحس و نجس اسلامی بی اندازه سپاسگذاریم امیدوارم روزی دوباره اتحاد سخت و صادقانه ای میان ایران و اسراییل برپا شود و البته امریکا بدون رییس جمهوری چپگرا هم جایش در این اتحاد محفوظ است زنده با نتانیاهو که با رشادت و شجاعت بی حدی اوباما این اردک لنگ را سر جایش نشاند و حقیقت وجود اوباما را به خودش و به مردم امریکا و به جهانیان نشان داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: