آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 اسفند ماه 1393 = 05-03 2015

باند ولایت: وظیفه داريم مردم را به زور به بهشت ببريم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئولان وظیفه دارند که مردم را به زور به بهشت ببرند و راه‌های جهنم را با قدرت مسدود کنند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در اجلاس سراسری جبهه پیروان که صبح امروز (پنجشنبه)‌در مؤسسه شهدای مؤتلفه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت‌زهرا (س) اظهار داشت: نقش نخبگان در حفظ انقلاب اسلامی قابل توجه است و ما باید همواره به هشدار‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنیم و یکی از بحث‌های مهمی که ایشان مطرح کرده‌اند لزوم توجه به شبیخون فرهنگی است و مسئولان ما باید در این زمینه بیدار باشند.

به گزارش فارس، آیت‌الله موحدی‌کرمانی افزود: فرهنگ چیزی نیست که یک مسئول بگوید ما وظیفه نداریم مردم را به زور به بهشت ببریم، چرا شما وظیفه دارید و باید جلوی ورود به جهنم را بگیرید و درهای بهشت را باز و راه‌های جهنم را با قدرت مسدود کنید.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارزه با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مردم تأکید کرد: نباید به دشمن چشم بدوزیم چرا که آنها با اصل اسلام دشمنی دارند و در این زمینه هم مقام معظم رهبری توصیه‌هایی به هیأت مذاکره کننده کردند و آنها نیز انصافاً بیدار و متوجه هستند اما باید این بیداری را حفظ کنند و فریب تبسم دشمن را نخورند.

وی وظیفه مردم را نیز اطاعت از مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مردم باید حضور خود را در صحنه‌های انقلاب اسلامی نشان دهند و سعی کنند در انتخابات نیز بصیرت کامل داشته باشند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: اطاعت محض از ولایت‌فقیه و ولی‌فقیه زمان از اصول اولیه است.



فرامرز March 5, 2015 09:36 PM

اولا که مسئولین غرق در رذالتها و کثافت های گوناگون خیلی بیجا می کنند که از این غلط ها بکنند همچنین گویند احمق و فاسد اینگونه سخنان هم به گور پدر پدرسوخته اش می خندد که برای مردم تصمیم می گیرد ثانیا تمام شما ولایت بندان خیلی احمق تشریف دارید که فکر می کنید هنوز در دوران ۳۵ سال پیش بسر می برید امروز مردم ایران نه برای شما مزدوران بی وطن و بی ریشه و نه حتا برای ولی فقیه دزد و چپاولگرتان تره هم خرد نمی کنند بنابراین شکر اضافه میل نفرمائید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: