آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 اسفند ماه 1393 = 06-03 2015

سفارش سنگ قبر برای رهبر؛ نخستین واکنش رژیم

سایت پارسینه: سید محمد صادق خرازی در پیامی اعلام کرد که ادعای نامساعد بودن حال رهبر انقلاب شانتاژ خبری و کذب محض است.

وی افزود: شبکه‌های خبری - تحلیلی غرب به شانتاژ خبری و جنگ روانی مبادرت ورزیده‌اند. می‌خواهند تلقی کنند که حال رهبر معظم انقلاب مساعد نیست و دروغ‌های این چنینی آنهم با نیت خالی کردن دل مذاکره کنندگان و دولت و سپس با فرافکنی موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه منطقه و در ژنو را تحت الشعاع چنین شایعات آنهم با چنین نیت نا‌پاکی قرار دهند.

گزارش یورونیوز: روزنامه فرانسوی فیگارو در شماره روز شنبه خود درباره گزینه های احتمالی جانشینی علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، گمانه زنی کرد.

این روزنامه به نقل از «چندین منبع اطلاعاتی غربی» ادعا کرده است که آقای خامنه ای دچار سرطان پروستات پیشرفته است و بیماری در تمام بدن او توسعه یافته است.

مقاله می افزاید که از دید پزشکان رهبر جمهوری اسلامی حداکثر تا دو سال آینده زنده خواهد بود.



هلو March 6, 2015 02:17 PM

امیدوارم بدترین سالهای زندگی کثیفش باشد و حیف از آن خاک تربت ایران که با برخورد با جسد کثیف این اجنبی به نجاست کشیده میشود۰ بیچاره کرمهایی که از خوردن گوشت مسموم این کثافت دچار سو هاضمه خواهند شد۰ امیدوارم مقبره کثیف این خیانتکاران را به وسط بیابانهای کربلا نقل مکان کنیم تا دیگر هیچ اثری ازآنها در خاک ایران باقی نماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


babk March 7, 2015 06:44 AM

آقای هلو باور کن کامنت شما آرزوی بیش از ۷۵ میلیون هموطنانمان خواهد بود که چه زشت است خواهان مرگ یک انسان البته او انسان نیست باید ازو پرسید آیا این همه مردم که دست دعا به درگاه خدا برای مرگ تو دارند در این لحظه که میروی آیا ارزش اینهمه آدم کشی ,فرزند را از پدر و مادر زن را از شوهر و شوهر را از زن و سرپرست خانواده ها را تار مار کردن اینهمه مردم را آواره و کشوری را به قهقرا سوق دادن آیا ارزش داشت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: