آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 اسفند ماه 1393 = 07-03 2015

حمله بی سابقه یکی از لاریجانی ها به رفسنجانی

خبرگزاری فارس: محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در اجلاس سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی، ضمن انتقاد از ادبیات سیاسی کشور اظهار داشت: ادبیات سیاسی افت کرده است و چارواداری شده است و آنهایی که ژست مدرنیته می گیرند بیشتر ادبیات چارواداری دارند.

وی افزود: اینکه منتقدان را کم عقل بنامیم و بگوییم در خط نتانیاهو هستند از فحش بدتر است. ادبیات نازل سیاسی بسیار بد است و در این موضوع باید از مقام معظم رهبری یاد گرفت که جدای از اینکه ولی امر مسلمین هستند یک عالم دینی مظهر اخلاق می باشند.

سرکرده سپاه هم وارد میدان شد

دیگربان: محمدعلی جعفری٬ فرمانده سپاه در کنایه‌ای به اکبر هاشمی رفسنجانی گفته برخی با ادعای «یار امام» بودن به دنبال توقف انقلاب هستند.

آقای جعفری افزوده این افراد در شرایطی دنبال توقف انقلاب هستند که همچنان خود را «انقلابی» می‌دانند.

این اظهارات فرمانده سپاه کنایه مستقیمی به هاشمی رفسنجانی است که به اعتقاد حامیان علی خامنه‌ای از گذشته «انقلابی» خود فاصله گرفته و در پی برقراری رابطه با آمریکا است.

گروهی از حامیان آقای خامنه‌ای از دولت حسن روحانی نیز به عنوان دنباله‌رو هاشمی نام برده و می‌گویند این دولت نیز گرایش‌های شدیدی به غرب و آمریکا دارد.

حملات به هاشمی رفسنجانی از سه روز پیش پس از آنکه وی گروهی از نمایندگان و مقام‌‌های جمهوری اسلامی را متهم به هم‌سویی با بنیامین نتانیاهو کرد٬ بار دیگر افزایش یافته است.

حسین شریعتمداری٬ نماینده علی خامنه‌ای در موسسه کیهان نیز روز گذشته با انتشار یادداشتی در روزنامه کیهان اعلام کرد که دیگر هاشمی را «استوانه نظام» نمی‌داند.

برخی محافظه‌کاران تندرو و فرماندهان سپاه استانی هم طی دو روز گذشته حملات تندی متوجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده‌اند که این حملات همچنان ادامه دارد.



mitra farahani March 7, 2015 08:23 AM

عجب صبر ودنده پهنی داره این رسمنجانی هرکس دیگی بود تا حالا هزار بار عطای این خلعت را به لقایش می بخشید وجان ناقابل را با زادوولد برمی داشت ودر میرفت چه میشه کرد آخونده وپوست کلفت مثل کرگدن شایدم بدتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز March 8, 2015 06:08 PM

اخوندها تا قبل از كودتاشان در زمان شاه فقيد با فطريه و صدقه مردم شكم زن و طولهايشان را سير ميكردند، ولى بعد از شاه فقيد شروع كردند به چپاول،غارت،تجاوز،قتل، وغيره حالا اين اخوندهاي كثيف وپست بأهم مسابقه گذاشتند ،بهمين دليل باهم درگيرى لفضى پيدا كرده اند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: