آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 فروردین ماه 1394 = 04-04 2015

اعتراف نماینده "آقا"؛ جام زهر بود و پنهان می کنند

کیهان ولی فقیه اذعان کرده است که دست آورد ماه ها مذاکره هسته ای با 1+5 ، کلاه گشادی است که آن ها بر سر ملت ایران گذاردند و این فاجعه بزرگ را تیم مذاکره کننده و شخص آقای حسن روحانی از مردم پنهان می کنند.

این روزنامه نوشت: از متن توافق برمی‌آید و پذیرش اجرای پروتکل الحاقی - بازرسی از هر مکان در هر زمان- نیز حاکی از آن است که این بازرسی‌ها تحت عنوان PMDابعاد احتمالی نظامی- صورت می‌پذیرد، یعنی آژانس باید اعلام کند که در فعالیت‌های نظامی ایران، هیچ نمونه‌ای که احتمال - دقت‌کنید فقط احتمال- بهره‌گیری از آن در سلاح هسته‌ای وجود داشته باشد، دیده نشده است! و این در حالی است که به قول خانم وندی شرمن بسیاری از موشک‌های ساخت ایران قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارند و باید نابود شوند! به بیان دیگر، گزارش آژانس از یکسو مشروط به آن است که از تولید موشک‌های بالستیک دست بکشیم و موشک‌های تولید شده را نابود کنیم و از سوی دیگر تعلیق تحریم‌ها مشروط به همین گزارش آژانس خواهد بود و از آنجا که آژانس موشک‌های بالستیک را تحت گزاره PMD ارزیابی می‌کند! تحریم‌های تعلیق شده نیز در اولین بازه زمانی مجددا برقرار خواهد شد. یعنی امتیازات را داده‌ایم و تحریم‌ها نیز به جای خود باقی مانده‌اند! آیا این، همان فرمول «برد-برد»! مورد نظر است؟!



کوروش April 4, 2015 11:41 PM

حسين بازجو حالا اينقدر حرص نخور شيرت خشک ميشه! آخه ببو گلابي تو و اون اعضماي جنايتکارت فکر کرده بوديد که اتحاد جامعه جهاني به سر کردگي آمريکا بر سر مساله هسته اي با ايران مثل اون ج ا شماآبکي و سر از پا دروغ و حيله و حقه است?? که بياد با شماها سر از سازش بکنه وبهتون بله قربان بله قربان بگه? آخه مردک احمق تو فکر کردي اينها هم ج ا هستند ??و يا فکر کردي اين هم شبيه اون کاري هستش که آدمي مثل تو جلادکه ميتونه توي زندانهاي ج ا بعنوان باز جو به يک شهروند بيچاره که اسير چنگال خونخوار تو شده در حين باز جويي بهش امر و ديکته کنه که ايني که من ازت ميخوام رو وردار و بنويس وزيرش روهم امضا کن ?? که البته بله اين سيسستم کاري و زورگويي از خوصصيات ج ا بوده وهست! ولي ببو گلابي شماهاايندفعه رو کور خونديد که ميتوانيد همه جا زور بگوييد! شماها فکر ميکرديد ويا فکر ميکنيد که با اين شعبده بازي هاي اتميتان که بکار انداختيدو به دنيا ساليان دراز کلک زديد ودلتان رو به حماقت و زرنگي خود خوش کرديد! حالا دنيا ميياد و با تعظيم باون چيزي که شما آخوندا ميخواهيد وبهشون ديکته ميکنيد اين تفاهمنامه رو مينويسد ومحض رضاي ريش اون اعضماي خونخوارتان زيرش را هم امضا ميکند واجازه ميدهد که ج ا هر غلطي که دلش ميخواد بکند! ولي نه خوشبختانه اينطوري نشد! و شما ديگر به مقاصد شيطاني اتمي خود نميتوانيد دست يابيد با سد هايي که غرب جلوي پاي ج ا گذاشته است اين خيال را به گور خواهيد برد! و بقول خودت که حتي در اينجا اقرار هم کردي و ميگويي که ما حتي از آنها (غربي ها)به نوعي هم خورديم! پس فکر نميکرديد که غربي ها بر خلاف آنچه که شما حيله گران انتظار آنرا داشتيد خواب هاي بهتري براي ج ا ديده باشند?? يعني به زبان آشکار تر که در فهم تو ببو هم باشد تک خال( سور) آخر رو دست آخر با تمام زرنگي هايتان(بخيال خودتان) غرب و بخوصص آمريکا توانست به اعضما بزند ! واعضماي درمانده رااز خواب و خيال شيرين بمب اتمي بيدار کند که جام زهررا نوش جان نمايند! و بقولي بعداز آنهمه نعشگي غرب چرتش راپراند و خمارش گذاشت! حال تو که ديگر حسين بازجو جاي خود داري وعددي نيستي که اينجا بخواهي قد علم کني! پس بهتره بري و بشيني سر جات واينهمه هم هارت وپورت بيخودي نکني! و دست ازاينهمه مزخرف گويي درآن روزنامه کيهان کزايي خود هم برداري ! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: