آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 فروردین ماه 1394 = 20-04 2015

افشای خطاهای امنیتی اوباما در باره رژیم ایران

اوباما گزارش مربوط به ارسال محموله های موشکی از کره شمالی به ایران را نادیده گرفت.

وبسایت "آمریکن تینکر" در تحلیلی در این باره نوشت: گزارش هایی منتشر شده است حاکی از این است که رژیم ایران زمان انجام مذاکرات درباره برنامه هسته ای خود، چندین محموله از تجهیزات موشکی پیشرفته و فناوری مربوط به آن را از کره شمالی دریافت کرده است. در حالی که این اقدام رژیم ایران کاملا مغایر با تحریم های موجود سازمان ملل است.

در این گزارشها، همچنین آمده است که دولت آمریکا نه تنها از ارسال این محموله ها باخبر بود، بلکه ظاهرا اقداماتی نیز انجام داده است تا سازمان ملل از این قضیه مطلع نشود.

براساس این گزارش، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بصورت روزانه از طریق سرویس های اطلاعاتی، جزئیاتی از این موضوع را دریافت کرده است،‌ اما این اطلاعات توسط کاخ سفید مخفی مانده تا سازمان ملل به آن دست نیابد تا این اقدام رژیم ایران مغایر با تحریم های سازمان ملل تلقی نشود.



masoud April 20, 2015 06:42 PM

وقتی خانم نوروز زاده میشه مشاور حاج حسین و دارودسته ناپاک میشن مشاور وزارت خارجه چه انتظاری میره از یوگی و دوستان ساندیس خورای آدم خورهای حاکم بر ایران تا اتاق بیضی هم نفوذ کردن باید تبریک گفت به تشکیلات امنیتی امریکا در ضمن من واقعا شک ام به یقین تبدیل شد که این حاجی یه چیزش میشه گوی سبقت را از پاچه خورهای وطنی ربودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: