آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 اردیبهشت ماه 1394 = 26-04 2015

پولهای کثیف؛ عذرخواهی وزیر روحانی از دزدان

وزیر کشور دولت روحانی به خاطر طرح موضوع ورود «پول‌های کثیف» به انتخابات از نمایندگان مجلس ولایت عذرخواهی کرد.

به گزارش دیگربان، عبدالرضا رحمانی فضلی که روز یک‌شنبه (ششم اردیبهشت) به مجلس فراخوانده شده بود گفت که رسانه‌ها سخنان وی درباره «پول‌های کثیف» را «تحریف» کرده‌اند.

وی بار‌ها توضیح داد که نسبت به ورود این پول‌ها به انتخابات آینده هشدار داده و منظورش این نبوده که این مبالغ وارد انتخابات و عرصه قدرت شده و از این بایت از نمایندگان مجلس عذرخواهی می‌کند.

این در حالی است که وی پیش‌تر اعلام کرده بود حاضر است با حضور در مجلس شورای اسلامی اسناد خود در این زمینه را به نمانیدگان ارائه کند.

گزارش شده که گروهی از نمایندگان مجلس پس از پایان سخنرانی وزیر کشور به دور وی حلفه زده و خواستار ارائه توضیحات بیشتری شدند که همین مسئله باعث بروز تنش لفظی میان آن‌ها شد.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود در صحن علنی مجلس به «بی‌انضباطی مالی» در کشور اشاره کرده و این موضوع را یکی از عوامل بروز فساد معرفی کرده است.

وی گفته در کمیته امداد بیش از ۱۰۰ نفر ۲۷ هزار خودروی لوکس در حدود ۲۰ میلیارد وارد کشور کردند و این «سوء‌استفاده» از حقوق مستضعفین است.

وزیر کشور همچنین از وجود ۹ هزار و ۵۷۰ شرکت در یک جزیره {کیش} خبر داده که دو هزار و ۸۱۴ شرکت تنها با یک آدرس به ثبت رسیده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: