آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1394 = 04-05 2015

لذت بردن از عبادت با شعار "مرگ بر آمریکا"

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: انقلابی‌گری روح آدم را لطیف می‌کند. اگر فقط عبادت کنید، بدون دغدغه دشمن‌ستیزی و کینه‌ای از ظالمان در دل، یا عبادتی است که از آن لذت نمی‌بری و یا اگر هم لذت می‌بری از نوع‌‌ لذتی انحرافی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان عصر روز گذشته، 12 اردیبهشت 1394 در مسجد جامع امام صادق(ع) میدان فلسطین و در بین معتکفین عضو حزب‌الله سایبر حضور یافته و برای آنها سخنرانی کرد. وی در ابتدای سخنان خود گفت: یکی از انتظارات در زندگی معنوی این است که شیرینی آن را احساس کنیم. در حقیقت این موضوع یک شاخص برای این است که آیا زندگی معنوی ما موفق بوده است یا نه؟ این موضوع هم چنین انگیزه‌ای برای حرکت در این راه است. گریه کردن در راه اهل بیت(علیهم السلام) شیرینی دارد و کسی که حلاوت و شیرینی این مسئله را چشیده باشد، اگر یک لحظه غفلت کند از خودش ناراحت است. ما باید از اعتکاف و عباداتمان لذت ببریم. یک معتکف زمانی که پس از سه روز از مسجد خارج می‌شود، دلش برای مسجد تنگ می‌شود.

وی ادامه داد: اگر ما می‌توانستیم این شیرینی عبادت را برای بقیه نیز به تصویر بکشیم، مشتریان پروردگار بیشتر می‌شد.‌‌



mitra farahani May 4, 2015 08:29 AM

ارزو که عیب نسیت هر انسانی داشته باشد ما هم امید داریم به همین زودی اگر مسجدی باقی بود وشماراهم زنده گذاشتند مسجد خانه ابدیتان باشد تا روحا وجسما لذت بیشتر ببرید آمین یا ربالعالمین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: