آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1394 = 05-05 2015

کنایه سنگین رفسنجانی به معترضان دانشگاه امیرکبیر

سخنرانی رفسنجانی در دانشگاه «امیرکبیر» با حمله و هجوم نیروهای بسیجی به تشنج کشیده شد.

خبری کوتاه از فیس بوک:...توی جریان بازدید هاشمی از دانشگاه امیرکبیر درگیری شده و کار به فحاشی رسیده. زدن شیشه ماشین شو شکستن. یکی از دوستان میگفت بسیجی دهن گشاد هم اونجا بوده.

به گزارش دیگربان، رفسنجانی روز دوشنبه با وجود تجمع روز گذشته گروهی از دانشجویان بسیجی در مخالفت با حضور وی در دانشگاه «امیر‌کبیر»٬ در این دانشگاه حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

فضای دانشگاه «امیرکبیر» پیش از حضور هاشمی ملتهب گزارش شده بود و به محض ورود وی٬ دانشجویان بسیجی شعار‌های تندی هم چون «مرگ بر فتنه‌گر» سر می‌دادند.

مخالفان همچنین پلاکاردهایی با مضامین «رابطه روز معلم با رأس فتنه را بیابید»، «فتنه‌گر حیا کن دانشگاه را‌‌ رها کن» و «ستاد تحریف امام و انقلاب» در دست داشتند.

مخالفان این سخنرانی اعلام کرده‌اند دعوت از رفسنجانی و سخنرانان قبلی در راستای یک «پازل سیاسی» برای آغاز «فتنه‌ای» دیگر در دانشگاه هاست که با همکاری ریاست دانشگاه انجام می‌شود.


کنایه سنگین رفسنجانی به معترضان

آخرین نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به اینکه من از دو سه سال پس از تاسیس دانشگاه امیرکبیر با اساتید و دانشجویان این دانشگاه در ارتباط بودم، گفت: من برای سخنرانی به این دانشگاه می‌آمدم که همه آن سخنرانی‌ها مساله‌ساز می‌شد.

هاشمی رفسنجانی افزود: زیرا یک سو دانشجویان انقلابی اسلامی و ملی بودند و در سوی دیگر دانشجویان مارکسیست و سوسیالیست و البته دانشجویان طرفدار شاه نیز حضور داشتند. من در ورود و خروج خود به دانشگاه و در حین سخنرانی این چهره‌ها را می‌دیدم. آن وقایع برای من شیرین بود زیرا سر ما برای آن سخنرانی‌ها و مسائل حاشیه آن درد می‌کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: