آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1394 = 17-05 2015

ضرب و شتم زندانی سیاسی بیمار در اوین

خبرگزاری هرانا ـ علی شریعتی، زندانی سیاسی همچنان به صورت بلاتکلیف در زندان است و به بهانه تراشیدن اجباری موهای سر، در زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کلمه، با وجود پایان بازجویی های این زندانی سیاسی در اسفندماه گذشته، او همچنان در بند عمومی زندان که شرایط نامناسبی دارد، نگهداری می شود و همچنان با پذیرش وثیقه برای آزادی موقت تا زمان دادگاه مخالفت می شود.

این زندانی که بعد از امتناع از تراشیدن موی سر، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، گفته است که قصد دارد در اعتراض به ادامه بازداشت غیرقانونی اش اعتصاب غذا کند.

علی شریعتی از سیاتیک و بیماری کلیوی رنج می برد که از دوران حبس قبلی همراه وی شده و خانواده اش نگران اند که ادامه بازداشت وی در شرایط نامناسب، سلامتی او را به خطر بیندازد.

ماموران وزارت اطلاعات در حالی این فعال سیاسی را از روز ۲۹ بهمن ۹۳ در زندان نگه داشته اند که حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود فضای امنیتی موجود کشور را تغییر خواهد داد و نگاه امنیتی به فعالیت های مدنی و سیاسی را از دولت خواهد زدود.

علی شریعتی در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ نیز بازداشت شده بود. او در دادگاه بدوی به دو سال حبس محکوم شد که در مرحله تجدید نظر به یک سال کاهش یافت. شریعتی همچنین در نیمه شعبان سال گذشته نیز برای مدت یک هفته بازداشت شد.



اتش زیر خاکستر May 17, 2015 08:13 PM

عزیز یادمان باشد که گرگ زاده گرگ می شود گرچه با ادمی بزرگ شود بخدا خسته شدیم از این سیستم استالینی درست زمان دهه پنجاه شوروی و المان شرغی اینجا حکم فرماست چگونه انتظار دارید این اقا با کلیدش درب زندان را باز کند تا اینجا بدانیم که کلید جیزی در اجتماع خورده است چرا که میبینیم مردم که از کنار یک روحانی یا نیروی انتظامی رد میشوند گویا ایشان را نمیبینند و حتی راننده تاکسی از سوار کردن این افراد خوداری میکنند یک روز فردی که در بیمارستان کار میکرد میگفت حداقل سرویس را به این گونه افراد میدهیم مخصوصا خصوصی از این رو نمیگویند که جز کدام اورگان هستند پس اتفاقی افتاده است به هر حال باران خواهد بارید و چه شود وسلام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: