آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1394 = 18-05 2015

نرگس محمدی؛ اعتراض به اصلاح طلبان

اعتراض دكتر ملكى به اصلاح طلبان، ملى - مذهبى ها و نهضت آزادى/ در مقابل بازداشت نرگس محمدى سكوت نكنيد

دكتر محمد ملكى فعال مشهور حقوق بشر ضمن اعتراض به سكوت اصلاح طلبان، نهضت آزادى ها و ملى - مذهبى ها در قبال بازداشت نرگس محمدى از آنها و ساير گروههاى سياسي فعال در داخل كشور خواست كه به سكوت خود در اين زمينه پايان دهند.

به گزارش خبرنگار بزرگترين كمپين حقوق بشري، دكتر ملكى در گفتگويي كه در صفحه فيسبوكى وى منتشر شده با بيان اينكه "متاسفانه تاكنون اصلاح طلبان، ملي - مذهبى ها و نهضت آزادى ها در اين زمينه عكس العملي از خود نشان نداده اند"، اظهار داشت: شايد دليل سكوت آنها اين است كه انتخابات مجلس در پيش است و آنها مي خواهند از اين نمد كلاهي براي خود دست و پا كنند و ساخت و پاخت هاى خود را داشته باشند.

وى خاطرنشان كرد: اين گروهها اشتباه مي كنند چرا كه اين دستگاه براي معترضان و كسانى كه حرفي براي گفتن دارند ، جايي را باز نخواهد كرد و صلاحيت آنها را در انتخابات رد خواهد كرد.

دكتر ملكى همچنين ضمن تشكر از مراجع بين المللي كه در مقابل بازداشت نرگس محمدي سكوت نكردند و خواستار آزادي وي شدند، از فعالان خارج از كشور خواست كه اعتراض ها و تحصن ها و فشار هاى خود را بر حكومت بيشتر كنند.

وي با اشاره به بيماري نرگس محمدى گفت: عوامل دادسراى اوين مدعي شده اند كه حال نرگس خوب است، ما تا روز يكشنبه كه خانواده نرگس مي توانند با وى ملاقات كنند صبر مي كنيم ببينيم كه حال نرگس چگونه است و هر طور كه وى صلاح بداند در خصوص تحصن عمل خواهيم كرد.

گفتنى است در حالى كه عوامل دادسراى اوين مدعى شده اند حال نرگس خوب است، تقي رحمانى همسر وى امروز يكشنبه در صفحه فيسبوك خود نوشته است كه "در همین چند روز هم حال او به وخامت رفته است. در ملاقات با بچه ها حال مناسبی نداشته است. یکی از مسولان قضایی او را تهدید کرده است . نرگس گفته در صورت عدم تحويل دارو های اصلی وی که از سوی پزشک متخصص برای او تجویز شده است ناچار به اعتصاب غذا خواهد بود."

دكتر ملكى خاطرنشان كرده است در صورتى كه ادعاى دادسرا در اين زمينه دروغ باشد، تحصن ياران نرگس از هفته آينده در مقابل اوين ادامه خواهد يافت.
او تصريح كرد: ما به رسالت خود در بدترين شرايط عمل مي كنيم و حتى اگر موجب تشديد بيمارى هايم شود، از مطالبه خود كه آزادى نرگس است، دست برنمي داريم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: