آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 خرداد ماه 1394 = 23-05 2015

هشدار خامنه ‌ای به باندهای حکومتی: خفه شید!

همزمان با اوجگیری مخاصمات درونی رژیم، خامنه‌ای امروز به باندهای حکومتی هشدار داد که به اختلافات دامن نزنند.

خامنه ای گفت: مراقب باشیم حنجره ما بلندگوی دشمنان نشود، هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند بلندگوی دشمن است، چه خودش بداند، چه نداند.

در همین حال آخوند محسنی ‌اژه‌ای٬ معاون اول قوه قضائیه با حمله به دولت روحانی گفته: «عده‌ای غافل» نگاه خود را به «کد‌خدا» دوخته و معتقدند برای حل مشکلات باید حتما با آمریکا کنار آمد.

به گزارش دیگربان، محسنی اژه‌ای در کنایه‌ای معنادار به حسن روحانی افزوده امروز از برخی «حلقوم‌ها» شنیده می‌شود که «ما نمی‌توانیم» و باید برای حل مشکلات «کد‌خدا» را ببینیم.

حسن روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی خود آمریکا را «کدخدا» نامیده و گفته بود جمهوری اسلامی برای حل و فصل پرونده هسته‌ای خود باید «کد‌خدا» را ببیند.

محسنی اژه‌ای هم در ادامه حملات محافظه‌کاران تندرو به این اظهارات روحانی گفته «چرا باید غافل شویم و فریب شیطان را بخوریم و همه امیدمان را برای حل مشکلات به آمریکا معطوف کنیم.»



mitra farahani May 23, 2015 12:27 PM

چند کلمه هم ازاین جغد جلاد بشنوید چرا فکر می کنی تدارکات چی بی دستور این فرمایش بزرکتر را می گوید رسمن جانی مربی حیله ومکر وفریب تجربه دارد که اگرکدخدا را ببیند میتواند ده را یک پارچه بلعیده وبه امپراطوری دست یابد او با تمام حیله توانست دجال را خر کرده برهمان خرمراد سوار شود اما نمیداند این ده آزآن ده ها ی چاپیدنی نیست هم مردم ده بقدر مردن ایران احمق نیستنند تا به یک آخوند شپشوی بی ریش باج بدهند وهم کدخد ای آن دیار چنان دستان بازی ندارد تا خیرات کند سالهای درقدرت این مطلب را وسیله پیغام وپس غام هم خودش وهم پسرانش بارها هم آشکارا وهم پنهان دادند نتیجه نداد ه حال که همه پشم و پیلی هات ریخته آدم کش نتیجه نمی دهد لااقل به تو وابواب جمعیت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: