آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 خرداد ماه 1394 = 26-05 2015

مذاکرات شکست خورد٬ سهمیه بنزین حذف شد

دیگربان: مهدی طائب حذف بدون اطلاع قبلی سهمیه‌ بنزین خودروهای شخصی و عمومی از سوی دولت حسن روحانی را اقدامی با هدف «فشار» بر مردم ایران در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد.

آقای طائب با اعلام اینکه مذاکرات هسته‌ای «شکست» خورده٬ افزوده که دولت روحانی به‌دنبال «مقصر» می‌گردد.

وی اضافه کرده «دلیل اینکه یک شبه سهمیه بنزین حذف یا نان گران شده٬ اعمال فشار بیشتر به مردم به بهانه تحریم و متقاعد کردن آن‌ها به هر نوع توافقی است.»

دولت حسن روحانی پس از چند روز ابهام حذف سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی را تائید و اعلام کرد بنزین٬ گاز مایع و و فرآورده‌های نفتی از پنج خرداد با نرخ جدید عرضه خواهد شد.

این تصمیم پس از آنکه علی خامنه‌ای اعلام کرد اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را نخواهد داد٬ در هیات وزیران ایران تصویب شده است.

پس از سخنرانی آقای خامنه‌ای٬ فشار‌ها و حملات محافظه‌کاران تندرو به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

حمید رسایی روز دوشنبه (چهارم خرداد) نیز اقدام به انتشار بخشی از سخنان عباس عراقچی٬ عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در جلسه غیرعلنی مجلس کرده است.

عراقچی در این جلسه براساس متن منتشر شده گفته که این تیم در مذاکرات هسته‌ای بازرسی از مراکز نظامی را به صورت «مدیریت» شده پذیرفته است.

مهدی طائب هم در پاسخ به پرسشی درباره «پوشیدن کفن» از سوی حامیان علی خامنه‌ای و اعتراض به روند مذاکرات هسته‌ای گفته که موافق چنین اقدامی نیست.

طائب افزوده «اگر مومنین به مذاکرات اعتراض کنند و توافق هم حاصل نشود، {دولت روحانی} با ایجاد جوسازی در رسانه‌ها معترضین و رهبری را مقصر شکست مذاکرات معرفی» خواهند کرد.



آرش May 26, 2015 11:16 AM

این آقا برای روحیه دادن به مومنین و طرفدارن نظام این حرفها را زده است و گرنه اگر این مذاکرات رسما شکست بخورد فاتحه نظام اسلامی در کلیتش خوانده شده است و تحولات مربوط به سرنگونی آنچنان سریع خواهد بود که امام راحل هم در گور بلرزد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: