آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 خرداد ماه 1394 = 04-06 2015

توضیح در باره خبر امام جماعت به ما تجاوز می کرد

پیام ارسالی یکی از خوانندگان: عکس مربوط به تجاوز جنسی یک آخوند شیعه به یک پسربچه در ایران یا در افغانستان است چون در فیلم فارسی حرف می زند. یوتیوب این فیلم را حذف کرده است. همانطور که در عکس می بینید این آخوند بی شرف عمامه اش را برای راحتی به زیر زانوی خود گذاشته است. در واقع عمامه آخوندها برای همین کار ساخته شده است.

سایت پارسینه: با ظهور تکفیری‌ها در سوریه و استفاده از حربه «جهاد نکاح» برای جذب نیرو، این بار اخباری از مجاز شمرده شدن عمل شنیع دیگری به نام «جهاد نکاح ذکور (مردان)» به گوش می‌رسد.

روزنامه الجزائری «الشروق» در این باره نوشت: سران داعش نوجوانان را مجبور به انجام لواط و همجنسگرایی کرده‌اند. مسعود عبدالعظیم الشافعی جوانی 19 ساله است. اتهام او جعل گذرنامه و شرکت در 90 عملیات تروریستی است.

این جوان در اظهارات خود ضمن شرح یک عملیات بمب‌گذاری در یک مسجد از امر عجیبی پرده برداشت و گفت: به من و بسیاری از نوجوانان هم سن من گفته شد که برای خواندن قرآن به یکی از مساجد برویم اما هنگامی که داخل مسجد شدم دیدم که امام جماعت مسجد و تعداد زیادی دیگر سرکردگان داعش در یک خلوت اقدام به انجام عمل زشت جنسی یک نوجوان کم سن و سال می‌کنند.

مسعود گفت: آنها این اقدام شنیع را با ما انجام می‌دهند و آن را مباح می‌دانند. در خصوص خودم، من یک روز عصر از طریق رفتن به یکی از مساجد به این ورطه کشیده شدم. از من خواستند که به یک مسجد بروم. همراه من چند نفر از جوانان هم‌قطار خودم برای قرائت قرآن به مسجد رفتیم. غافلگیر شدیم وقتی وارد شدیم، دیدیم که امام جماعت خلوتی کرده و به همراه چند تن از "امیران" خودش با نوجوانی عمل خلاف عفت می‌کنند. امام مسجد در همان جلسه به من تجاوز کرد و تنها من نبودم. برخی افراد نیز از ما تصویر می‌گرفتند و بعد از اتمام جلسه به ما گفتند که ما الان در جهاد نکاح تابع آنها شده‌ایم.



aaaaaaaaaaa June 4, 2015 12:02 PM

این فیلم در ایران است و آخونده هم فارسی حرف mizanad

گزارش یا اعتراض به این نظر


اناهيتا June 4, 2015 08:33 PM

اين دين ساخته شده براى بيماران مبتلا به جنون جنسى و بى وجدانى خمينى دجال در كتابش از سكس با خر و شتر و حيوانات و همچنين نوزادان چند ماهه حرف ميزنه اين جنايتكاران ديوانه از سكس و شكنجه انسان و حيوان لذت ميبرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: