آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 تیر ماه 1394 = 28-06 2015

مرگ؛ وضعیت رقت بار زندانیان ایرانی در مالزی

دو ایرانی درگیر در مواد مخدر در زندان و فرودگاه بین المللی کوالالامپور پایتخت مالزی به صورت مشکوک جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، یک قاچاقچی ایرانی به نام 'م.ح' که حدود سه کیلوگرم مواد مخدر از ترکیه به مالزی حمل کرده بود در فرودگاه بین المللی کوالالامپور دستگیر، اما به صورت مشکوکی جان داد.

'عباس رنجبر' کنسول جمهوری اسلامی در مالزی روز یکشنبه، مرگ این قاچاقچی ایرانی در فرودگاه کوالالامپور را تایید کرد.

براساس گزارش پلیس مالزی، این فرد حدود 30 ساله پس از ورود به فرودگاه با ساکی حامل حدود سه کیلوگرم مواد مخدر بازداشت و به ایستگاه پلیس فرودگاه منتقل می شود.

پلیس مالزی مدعی است که وی در بدن خود نیز مقداری مواد مخدر جاسازی کرده بود و با ترکیدن بسته مواد مخدر در بدن قاچاقچی، وی فوت کرده است.

برخی از منابع ایرانی مرگ این فرد در ایستگاه پلیس براثر مواد مخدر جاسازی شده در بدن با توجه به وجود ساکی با حدود سه کیلوگرم مواد مخدر را مشکوک دانسته اند. هر فرد در مقرهای پلیس باید تحت حمایت قرار گیرد.

از سوی دیگر 'م.م.ب' یک ایرانی که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر در زندان مالزی بسر می برد، جان خود را از دست داد.

پلیس مالزی مدعی است این فرد براثر مواد مخدر در زندان جان خود را از دست داده است، اما همسر مالایی این ایرانی با استناد به تصاویری از جنازه وی تاکید دارد این فرد در زندان های مخوف مالزی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

عکس ها نشان می دهد سر و صورت این زندانی خونی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: