آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 تیر ماه 1394 = 03-07 2015

بوی خوشی از مذاکرات هسته ای به مشام نمی رسد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز جمعه پس از سفری مهم و کلیدی به تهران به خبرنگاران گفت: برای رسیدن به توافق با رژیم ایران کارهای بیشتری لازم است که انجام شود.

در برخی گزارشها گفته شده بود که مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر به تهران در باره لزوم بازرسی از برخی مراکز نظامی در ایران و مصاحبه با شماری از دست اندرکاران برنامه هسته ای جمهوری اسلامی با مقامات رژیم ایران گفتگو کرده است.

شبکه المیادین (نزدیک به جمهوری اسلامی) روز گذشته گزارش داد: آژانس اتمی خواهان بازرسی از دوازده مرکز نظامی در ایران و مصاحبه با بیست و پنج دانشمند هسته ای است. و آمانو به دنبال نبض سنجی مقامات رژیم ایران در این باره است.

از سخنان امروز مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران چنین برمیاید که گفتگوهای وی به نتیجه مطلوب نرسیده است.

خامنه ای هفته گذشته گفته بود: جمهوری اسلامی به غربی ها و به خصوص آمریکا اعتماد ندارد و به هیچ وجه اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ای را نمی دهیم.

خبرگزاری فرانسه نوشت: نشانه کمی از اینکه مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران به پیشرفتی نائل آمده باشد، وجود دارد. این در حالیست که به گفته ناظران، باز کردن گره مذاکرات هسته ای وین در دست مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

مقامات اروپايی دیروز گفتند برخی پیشرفت‌ها در مذاکرات وین رخ داده است اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

خبرگزاری فرانسه نوشت: گفتگوهای عذاب آور برای دستیابی به یک معامله بزرگ هسته ای بین رژیم ایران و قدرتهای بزرگ در روزهای شنبه و یکشنبه ادامه می‌ یابد. در حال حاضر اختلافات سرسختانه‌ ای دو طرف را از همدیگر جدا می‌کند.

در همین رابطه تریتا پارسی از گردانندگان لابی رژیم ایران در آمریکا امروز در مطلبی در وبسایت تشکیلات خود با اشاره به درخواست آژانس اتمی و کشورهای غربی برای بازرسی از مراکز نظامی در ایران نوشته: "بدون حفظ عزت ايران، معامله با اين کشور غيرممکن است".







mitra farahani July 3, 2015 05:11 AM

این خارجی هاهم چون سالها با افراد جمهوری اسلام زده سروکار داشته ودارند وتنه اشای به تنه اینان خورده به همین اندازه دنده پهن و پوست کلف شده اند بقدری که هیچ کلام وهیچ برخوردی روی گستاخی شان اثر نگذاشته از هر دری که با فضاهت خارج میشودند از روزنه ای که پیداکنند سروکله شان پیدا می شود باید منتظر ماند ودید کدام یکی از رومیرود شیادان جمهوری یا ساده اندیشان خارجی

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud July 3, 2015 05:08 PM

میترا خانم از مابهتران را ول کن ببین این تریتا چه میدانداری میکنه این وسط آقا هم از کیسه می خوره هم از آخور طبق اسناد ی که موظف بودن در دادگاه به آقای حسن داعی بدن یکی از آنها پول گرفتن از سازمان سیا بوده حالا شما از این حدیث بخوانید بقیه ماجرا را میتونید به سایت آقای داعی مراجه بکنید البته امیدوارم که آقای پرویزی این کمنت را سانسور نفرمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز July 3, 2015 05:18 PM

بعد از ٢٠ سال كثافتكارى توسط جمهورى اسلامى اين آقا انتظار بوى خوش دارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 3, 2015 05:40 PM

مگه قرار بوده با وجود این آخوندای کثیف تو این مملکت بوی خوشی بیاد که تو این مذاکرات بوگندوتون بوی خوش بیاد با سرنگونی رژیم پهلوی این گندی بود که جیمی کارتر تو ایران زد هنوز تازه داره بوش تماموم دنیا رو میگیره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: