آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 تیر ماه 1394 = 03-07 2015

اعتراف رفسنجانی / کرم از درخت ولایت است!

رفسنجانی چند روز پیش تلویحا اعتراف کرد که نظام ولایت فقیه ننگ اسلام است. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: باید زینت اسلام باشیم، چرا که حکومت اسلامی تأسیس کردیم و اگر برای اسلام عیب و ننگ باشیم، خیلی سنگین است و هیچ پاسخی در بارگاه عدل الهی نداریم.


کرم از درخت ولایت است!

سنی نیوز: ایرانی ها مثلی دارند: کرم از خود درخت است. و مورد کاربرد آن زمانی است که یک اتفاق بد و مشابه، مرتبا برای یک نفر واقع می شود . در این صورت اطرافیان آن فرد نتیجه گیری می کنند که مشکل از آن فرد خاص است و می گویند کرم از خود درخت است. یعنی وجود آفت و کرم از خارج درخت نبوده است و این خود درخت است و یا خود آن فرد خاص است که مشکل دارد!

اکنون برای لحظه ای به ابتدای انقلاب منحوس ضد اسلامی بر می گردیم . به آغازین ماههای پس از بهمن 57 :

خمینی خودش بازرگان را به عنوان نخست وزیر دولت موقت انتخاب کرد ولی پس از مدتی خودش و اطرافیانش با بازرگان مشکل پیدا کردند و مردم را به خیابان ریختند تا بگویند : مرگ بر بازرگان پیر خرفت ایران (البته خدا را هزاران مرتبه شکر اکنون معلوم شده خرفت واقعی چه کسانی بودند )

بنی صدر آمد و خود آقایان او را تایید کردند ولی پس از چند ماه همین بنی صدر شد خائن و مردم را به خیابان ریختند تا بگویند : مرگ بر بنی صدر! همان مردمی که تا چند روز قبل می گفتند بنی صدر صددرصد

جناب خامنه ای رییس جمهور شد و ایشان نیز چندین بار (بر سر ماجرای قانون کار و حکم اعدام سلمان رشدی و نخست وزیری میرحسین موسوی و . . . ) با خمینی دچار تنش و مشکل شد .

و بعدها رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد یکی پس از دیگری آمدند و همه آنها با مقام عظمای ولایت مشکل پیدا کردند! پس آیا به ما حق می دهید که بگوییم: کرم از خود درخت است! و آیا به ما حق می دهید که بگوییم: مرگ بر اصل ولایت فقیه. زیرا ریشه تمام فسادها و بدبختی های کشور و حتی منطقه را در همین پدیده فرعونی و شوم می دانیم؟ حالا کاربران محترم بیایند و بگویند چون وهابیت بد است پس خامنه ای خوب است!!!



آرش July 3, 2015 07:43 AM


در یک جمله ننگ یعنی جمهوری اسلامی و مسولینش و هوادارانشان

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa July 3, 2015 11:29 AM

هاشمی رفسنجانی مکار خودت باغبانی کردی وکرم را زیر درخت خامنه ای گذاشتی ؟ نگفتی ما ولایت فقیه را گذاشتیم که برای همیشه حکومت اسلامی را حفظ کرده باشیم حالا با این سن ات هنوز مصدر کار ورئیس تشخیص مصلحت نظام ات هستی اما جوانان ما بیکار ویا معتاد ویا کارتن خواب هستند تابحال سری به زندانها زده ائی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: