آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مرداد ماه 1394 = 29-07 2015

ملا محمد عمر، ولی فقیه طالبان افغانستان مُرد

یک مقام طالبان روز چهارشنبه اعلام کرد براساس اخباری که ما در اختیار داریم، ملاعمر رهبر طالبان مرده است.

برخی منابع دولتی افغانستان در گفتگو با گزارشگر شبکه خبری فرانس ۲۴ صحت مرگ ملا عمر، سرکرده گروه طالبان را مورد تایید قرار دادند.

سخنگوی دولت افغانستان نیز اعلام کرد درباره اخباری که از مرگ ملاعمر سرکرده طالبان افغانستان حکایت دارد، تحقیق می کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کابل، این خبر را سید ظفر هاشمی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری افغانستان پس از آن اعلام کرد که شمار زیادی از منابع غیر رسمی از مرگ سرکرده طالبان خبر دادند.

ملاعمر از اواخر سال 2001 میلادی پس از حمله نظامی آمریکا و سقوط حکومتش متواری بود.



akbar July 29, 2015 05:07 PM

کوروش July 29, 2015 10:04 PM

فقدان و نبود چنين افرادى مثل ملا محمد عمر ولى فقيه طالبان که شخصيتى : دانشمند! فيلسوف! دين شناس! عالم! پزشک! و متخصص در امور فضايى! و غيره که به تازگى بدرک واصل شده است! واقعا يک ضايعه و شوک بزرگى براى کل جامعه بشريت جهان بشمار خواهد آمد! و اميدواريم که ملا محمد عمر جهت تنها نبودن خود و داشتن يک هم صحبت قديمى هر چه زود تر در کنار خود در جهنم براى دوست ديرينه و همتاى ايرانى خويش ولى فقيه مسلمين جهان : استاد و فيزيکدان هسته اى و پدر دانش اتمى ايران! استاد و متخصص اقتصاد! استاد جامعه شناسى! استاد حقوق بشر و متخصص بين الملل! استاد و طراح جنگ هاى تروريستى! استاد نامريى و کارشناس در اختلاس هاى ميليارد دلارى! اسستاد بهلاکت رساندن ايران و ايرانى! استاد مذاکرات و شانه خالى کردن از آنها! استاد سر کار گذاشتن دنيا ! و بقيه القاب استادى يک صندلى يا (جايى) خوب رزرو نموده باشند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: