آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 شهریور ماه 1394 = 28-08 2015

طراحی فتنه جدید؛ امام جمعه: علائم خوبی نیست

صداو سیمای رژیم: خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران گفت: طراحی دشمن بر این است که جامعه ما را هم در عرصه سیاسی گرفتار دو و چند قطبی و چالش بویژه در مقطع انتخابات کند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی افزود: دشمن بنا دارد پس از تحریم نفوذ را در عرصه سیاست مانند آنچه که موجب فتنه سال 88 شد با همان شعارها ، القاء همان تزلزل ها و سوءظن ها طراحی کند که علائم خوبی نیست.



نسل بیدار August 28, 2015 01:39 PM

اگر از دشمن منظور شما آخوند‌ها مردم ایران هستند - پس پاسخ ما به شما ساده است *

مردم ایران دشمن نیستند - آنها در خانه خود صاحب خانه هستند این شما آخوند‌ها هستید که خود را دشمن ملت و ملت را دشمن خود می‌‌دانید * این مردم حق دارند بپرسند سهم آنها از زندگی آبرومندانه کجا رفته و خرج کدام آخوندزاده شده؟

اگر حق خواهی دشمنی است پس شما آخوند‌ها باید حساب کار خود را داشته باشید - چون ما حق خودمان را هر جور شده خواهیم گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani August 28, 2015 07:50 PM

خوب شدد که علائم را می شناسید درفکر سوراخ فرار باشید بعدازاین لالائی سی و هفت ساله را متوقف کنید کم کم مردم از خواب غفلت دارند بیدار می شوند وشمارا همان جائی که شایسته تان است می فرستند منتظر باشید سحر نزدیک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش August 28, 2015 09:54 PM

اگر منظور از دشمن ، افراد خارجي ست كه شما براي ماندنتان حاضريد سه چهارم ايران رو بديد تا آنها كاري به شما نداشته باشند پس يك دشمن باقي ميماند و آنها هم ملت ايران هستند كه به هيچ وجه با شما ضحاكيان زمان سر سازگاري ندارند و بايد از اين دشمن بزرگتان بترسيد و نگران باشين چون بزودي به گورستاني كه اجداد كثيفتان بدست همين مردم فرستاده شدند رهسپار خواهيد گشت
مطمئن باشيد كه اين وعده دير و زود داره ولي سوخت و سوز نداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: