آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 شهریور ماه 1394 = 30-08 2015

بجز اژه ای همه در بازداشت بسر می برند!

صداوسیمای رژیم: سخنگوی قوه قضائیه گفت: چهار نفر از کسانی که در فضای مجازی اقدامات مجرمانه می کردند به 18 ماه تا 12 سال حبس محکوم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در هشتاد و چهارمین نشست خبری افزود: این چهار نفر که در فضای مجازی با اسم مستعار و با آدرس های غلط اقدامات مجرمانه ای داشتند و به اشاعه فساد، فحشا و توهین به مقدسات می پرداختند چندی پیش شناسایی شدند.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین از نهایی شدن حکم دو متهمی که به اتهام جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شده بودند خبر داد و افزود: این دو متهم هر کدام به 10 سال حبس محکوم شدند.

وی گفت: یکی از مجرمان فتنه 88 هم که غیابی محکوم شده بود چند روز پیش در داخل کشور شناسایی و بازداشت شد.

محسنی اژه ای افزود: یک وکیل هم چندی پیش به بهانه مطالعه پرونده موکلش به دادسرا مراجعه کرده بود و مخفیانه برگه ای را خارج و پس از دستکاری آن، دوباره آن برگه را پرونده کرده بود این فرد هم هم اکنون بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید وکیل جیسون رضائیان در مصاحبه ای اعلام کرده است که حکم موکلش صادر شده آیا از محتویات حکم اطلاعی دارید یا خیر؟ افزود: از صدور حکم این متهم جاسوسی برای واشنگتن اطلاعی ندارم اما همان طور که پیش از این گفتم آخرین دفاعیات از متهم و وکیل مدافع وی اخذ شده و پرونده در مرحله صدور حکم است.



ghasem August 30, 2015 08:28 PM

شما ها که اینقدر در شناسایی افراد به گفته شما خلافکار خبره هستید میشه بگید پس دزدان میلیار میلیارد و زمین خواران و اسید پاشان را چرا پیدا نمیکنید ؟دست شما شیادان دیگه رو شده اینها از خودتان هستن برای همین پیدا نمیشوند سر نگون باد حکومت کثیف آخوندی (حکومت شیادان )

گزارش یا اعتراض به این نظر


babk August 30, 2015 08:48 PM

آخوند بد همه چیز حرامزاده نوبت تو هم میرسد خودت میدانی جنایاتی که توی بی شرف کردی میشود یک کتاب نوشت متمان باش نوبت تو هم فرا خواهد رسید که در ردیف اول جنایتکاران جمهوری نکبت اسلامی ایستاده ای تا به درک واصل شی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: