آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 شهریور ماه 1394 = 01-09 2015

این رژیم بدون سرکوب لحظه ای نمی تواند سرپا بماند

دبیرکل ‌حزب جدیدالتاسیس «اتحاد ملت‌ ایران‌ اسلامی» عصر دوشنبه چند ساعت پس از نخستین کنفرانس خبری این حزب در تهران بازداشت شد. به گزارش سایت دیگربان، علت بازداشت علی شکوری‌راد، «اصرار بر تخلفات قبلی و اقدامات فتنه‌گرانه» اعلام شده است.

شکوری‌راد چندی پیش به همراه گروه دیگری از اعضای حزب منحل شده «مشارکت» اقدام به تشکیل حزب‌ «اتحاد ملت‌ ایران‌ اسلامی» کرده بود.

صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه و برخی فرماندهان سپاه به تشکیل این حزب واکنش نشان داده و اعضای آن را «فتنه‌گران سال ۸۸» معرفی کرده بودند.

سایت سحام نیوز (نزدیک به مهدی کروی) هم گزارش داد: علی شکوری راد در اولین کنفرانس خبری این حزب گفت: متاسفیم که حصر و حبس مانند استخوان لای زخم باقی مانده و اجازه نمی دهد زخم سال ۸۸ التیام پیدا کند. بهتر است این زخم التیام پیدا کند. عده ای با تداوم حصر و تهمت ها دنبال عدم التیام این زخم هستند.

این منبع نوشت: در آستانه انتخابات مجلس٬ حاکمیت در پی خفه کردن صدای متفاوت مردم است.

سایت کلمه (نزدیک به میرحسین موسوی) هم نوشت: نهادهای امنیتی و قضایی تلاش می کنند که با سرکوب و ایجاد ترس از بازداشت و محرومیت های مختلف از حضور افرادی غیر از گروه های وابسته به خودشان در عرصه سیاسی کشور ممانعت به عمل آورند.

در همین باره سایت مشرق نیوز، وابسته به نهادهای امنیتی در خبری با اعلام بازداشت شکوری راد ادعا کرده بود که مراجع قضایی اصرار بر مواضع سیاسی گذشته را دلیل این بازداشت عنوان کرده اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: