آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 شهریور ماه 1394 = 01-09 2015

ایران؛ مرد شيشه‌ ای سر از تن پدرش جدا کرد

مردی كه دوست و پدرش را به قتل رسانده بود، به قصاص محكوم شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، ديماه سال 90 مردي كه در دفتر پيک موتوري كار مي‌كرد ناپديد شد. بعد از آن خانواده اين مرد موضوع ناپديد شدن او را به پليس خبر دادند و ماموران پليس نيز موضوع را در دستور كار خود قرار داده و به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

با آغاز تجسس ها جسد اين مرد در اطراف شهريار پيدا شد كه با ضربات متعدد چاقو كشته شده بود.

در ادامه رديابي تلفن همراه مقتول نشان داد كه او با مردي به نام “حسن” تماس تلفني داشته و با هم قرار ملاقات گذاشته اند. بنابراين كارآگاهان به سراغ او رفتند كه مشخص شد او از محل سكونتش متواري شده است. به همين دليل اين مرد در زادگاهش در تايباد در حالي دستگير شد كه مشخص شد كه پدرش را هم به قتل رسانده و سر را از تنش جدا کرده‌ است.

مرد جنايتكار تحت بازجويي قرار گرفت و به ماموران گفت: من اختلافي با مرد پيك موتوري نداشتم اما مدتي بود كه فکر مي‌کردم او آدم فاسدي است. از طرفي شيشه كشيده بودم و توهم داشتم، به همين‌دليل وقتي سوار موتورش شدم از پشت با چاقو او را زدم. با پدرم هم اختلاف مذهبي داشتم براي همين وقتي به تايباد رفتم او را هم کشتم.

با اعتراف اين مرد پرونده وي در حالي به شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد كه سلامت رواني متهم از سوي كميسيون پنج نفره پزشكي قانوني تاييد شد.

بنابراين صبح 2 روز گذشته متهم در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد و قضات دادگاه گفت: مرد پيك موتوري مرد فاسدي بود. دليل من براي كشتنش موضوع ناموسي است. او به خاطرم نظر بد داشت براي همين بايد كشته مي‌شد. در مورد قتل پدرم هم بايد بگويم كه او خودش از من خواست او را بكشم. او مرد بدي بود و به خانواده‌ام ظلم مي‌كرد. براي همين يك روز به من گفت كه سرش را ببرم تا از اين ظلم رها شود. من هم او را كشتم.

بعد از صحبت هاي اين مرد قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را از بابت قتل مرد پيك موتوري به قصاص محكوم كردند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: