آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 شهریور ماه 1394 = 02-09 2015

توافق/بازرسی؛ می خواهند با پارچین ما را تحقیر کنند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی گفته: امروز آنها (آمریکايیها) پارچین را به نمادی تبدیل کرده اند تا ابهت نظام اسلامی را بشکنند

به گزاش صدا و سیما به نقل از شبکه المیادین، پاسدار دهقان، وزیر دفاع جمهوری اسلامی با بیان اینکه اوباما و سایر سیاستمداران آمریکایی از منطق عقلایی کمی برخوردارند، افزود: آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم دایما سیاست ایجاد جنگ را دنبال می کرده است.

پاسدار دهقان، آمریکا را دشمن جمهوری اسلامی دانست و گفت: آنها همیشه به تهدید منطقه و جهان پرداخته اند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی در در خصوص بازرسی از سایت پارچین نیز گفت: بازرسان از پارچین در سال 2005 دیدار کردند و نمونه برداری کردند اما به چیزی نرسیدند. امروز آنها پارچین را به نمادی تبدیل کرده اند تا ابهت نظام اسلامی را بشکنند.

پاسدار دهقان گفت: ما اعلام کرده ایم که در آنجا هیچ گونه فعالیت هسته ای نداریم و هیچ برنامه ای برای آینده نداریم که اجازه بازرسی هر مکانی را که می خواهند به آنها بدهیم.




kourosh 021 September 2, 2015 01:00 PM

بادرود این سردار تشتکی از کدوم ابهت صحبت می کنه فقر و فلاکت و فحشا و اعتیاد در جامعه بیداد میکنه دیگه آبروی برای این حکومت باقی نمونده پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش September 3, 2015 11:32 AM

اینها مگر ابهتی هم داشتند که کسی بخواهد آنرا بشکند و تازه اگر هم حرفهای این آقا درست باشد اینکه غربی ها ابهتشان رابشکنند به نفع خود نظام اسلامی است چون در این صورت نظام اسلامی خیلی راحت تر وباعجز و ناله کمتر جام های زهر بعدی را می خورد مسئولین نظام انگار باورشان نمی شود که زهر خوری تازه شروع شده وچند تا جام زهری را که آماده هست باید نوش جان کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: