آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 شهریور ماه 1394 = 05-09 2015

نرمش قهرمانانه پای دیوار لانه جاسوسی آمریکا

از فیس بوک

پس از تسلیم خفت بار جمهوری اسلامی در برابر غرب و قبول شرایط قراردادی ننگین تر از معاهده ترکمانچای، اکنون سران رژیم با زدودن شعارهای مرگ بر آمریکا از دیوارهای شهر تلاش می کنند حسن نیت بیشتر خود را به آمریکا ثابت کنند.

با وجود کتمان نگاه داشتن متن قرارداد هسته ای وین از مردم ایران، اما همگان آگاهند که سران رژیم بدون گرفتن هیچگونه امتیاز جدی تسلیم آمریکا شده اند.

از تمام دست آوردها و لیست بلند بالای «فتح الفتوحات دیپلماتیک» ادعایی تنها امتیازی که تاکنون جنبه عملی به خود گرفته، خارج کردن سران جمهوری اسلامی از لیست تحریمها و آزاد کردن سپرده های شخصی آنان در بانکهای خارجی است.

در مقابل این دست آورد «عظیم تاریخی» (ببخشید گدایی آشکار) تمام مراکز هسته ای از کار افتاده و درحال چانه زنی هستند که بطور نمونه مخزن آب سنگین اراک با بتن پر شود ویا مهندسین غربی آن را تکه پاره کنند.

برخلاف تمام ادعاهای پوچ رژیم، هم دانشمندان اتمی بازجویی شدند وهم از مراکز نظامی بازدید کرده اند. آنها به بازرسان غربی اجازه بازدید از پارچین را داده اند ولی سخیفانه ادعا می کنند برای یک بار؟! که این فقط برای گمراه کردن مردم است.

«نرمش قهرمانانه» جمهوری اسلامی در برابر آمریکا اکنون آنها را به چنان ورطه سقوط شرم آوری کشانده که آشکارا دیوار سفارت آمریکا را برایشان تمیز می کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: