آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 شهریور ماه 1394 = 05-09 2015

می گفت مجلس گاوان و همه قاه قاه می خندیدند!

ارژنگ داودی زندانی سیاسی

در روزهای اخیر، مجلس به اصطلاح خبرگان دو مصوبه داشت یکی در اتباط با انتخابات!؟ به منظور تأیید نظارت استصوابی شورای نگهبان و تجویز قلع و قمع!؟ و دیگری در ارتباط با طرح توافق هسته ای یا همان زهرجام موسوم به برجام در مجلس شورای فقیه!؟

اینکه این دو مصوبه چه ربطی به وظایف خبرگان فقیه دارد با وظایف اصلی آن تومنی ۷ صنار توفیر دارد. البته همه می دانیم در جنگل فقیه که از در عقب از شهر هرت جلو زده است هر کس زورش به هر کس بچربد اعمال زور خودش را می کند و گوشش به کسی بدهکار نیست.

یادآور می شوم که این مسایل به ما ایرانیان ربط چندانی ندارد زیرا به قول سرکرده باند مافیا شیخ علی شیره چی دعوای خانوادگی ست یعنی به ملت ایران مربوط نیست!

ولی غرض از این نوشته آن که شخصا در ارتباط با مجلس موسوم به خبرگان، این نکته را همیشه به یاد خواهم داشت که در دوران آخرین تبعید از سال ۹۱ تا سال ۹۳ در زندان بندرعباس، یک جوان زندانی به نام (م ش ج) به مجلس خبرگان می گفت: "مجلس خر و گاوان"!؟ و همه قاه قاه می خندیدند.



سام September 5, 2015 08:47 AM

بادرود: ارژنگ داودی همراه عزیز درود بر شما ! من در ذهن خود احتمال داده ام که پس اتمام خندیدن همگان در آن جمع باگوشزد جدی شما به آن عزیز هم بندتان که به اشتباه نام این حیوانات مفید الاغ و گاو را در این جمع بدنام کرده روبرو گشته ! اما جای آن دارد که هیچگاه ما نمیبایست ملاها این مجودات جنایتکار، بسیار کثیف، مفتخور و بیفکر چون فقهای مجالس چه و چه گوناگون ملاها را با هیچ حیوانی از جمله حیواناتی مفید و کار ساز چون گاو و خر مقایسه کنیم زیرا ما با این کار به این حیوانات زبان بسته توهین کرده و این گونه موجب بد نام شدن نام این حیوانات بیگناه گشته ایم باسپاس از شما پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem September 5, 2015 01:44 PM

مسیر طبیعی جریان خون در مغز قلب و دیگر اعضاء بدن با گذشت زمان کند میشود این برای همه موجودات زنده صادق است برای همین شخص قابلیت تجزیه و تحلیل خود را از دست میدهد خوب حالا این افراد با این سن بالا باید برای ملت تصمیم بگیرند نتجه ان هم معلوم است ایرانی ویران شده همین طور که میبینیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: