آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 مهر ماه 1394 = 04-10 2015

سوریه؛ ورود مزدوران بسیجی پوتین به جنگ

رئیس جمهور جمهوری خودمختار چچن برای ارسال نیروهای نظامی به سوریه به منظور مبارزه با تروریسم اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از رمضان قدیروف اعلام کرد: چچن آمادگی دارد تا نیروهایی را به منظور مبارزه با تروریسم به سوریه اعزام کند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از قدیروف عنوان کرد چچن در سال 1999 گرفتار این اشرار بود اما ساکنان چچن از آن زمان تاکنون سوگند خوردند که مبارزه علیه اشرار را در هر جا که حضور دارند، ادامه دهند.

قدیروف گفت: «مجوز اعزام نیرو به سوریه و مشارکت در جنگ تروریسم را درخواست می‌کنم».

وی افزود تصمیم گیری در این باره بر عهده ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است و نظامیان چچنی برای رفتن به سوریه از آمادگی کامل برخوردارند.



حقیقتگو October 4, 2015 08:53 AM

عامل اصلی و متهم اصلی و مجرم اصلی در براه اندازی و یا براه افتادن موج جنایات جدید درسوریه توسط روس ها و آخوندها وبراه افتادن قشون های مزدور چچنی و روسی و افغانی و کشورهای حاشیه دریای خزر برای کشتار مردم سوریه فقط و فقط اوباما است که با آزاد کردن میلیاردها دلار طعمه های خوشمزه ای برای ورود به سوریه و کشتار مردم سوریه تدارک دید آیا قشون اوباشان بیکاره و مفت خور ومزدور چچنی " بسیجی پوتین " فقط برای عشق به مردن به آنجا می روند ویا برای شکاردلارهای آزادشده اوباما؟ اسمت چیه برادر؟ توچند تاشون رو کشتی؟ من ده تاشون رو کشتم عکس هم دارم بفرما ده هزار دلار برای شما-- شما چی؟من چهارتاشون رو کشتم عکسم دارم بفرما چهارهزاردلار برای شما--- نفر بعدی بیاد داخل- شما چند تا رو کشتی؟ من پانزده نفرشون روکشتم بفرما پانزده هزار دلار هم برای شما!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: