آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 مهر ماه 1394 = 04-10 2015

گزارش اطلاعات سپاه در باره گروگان آمریکايی

به گزارش دیگربان، سازمان اطلاعات سپاه درباره جیسون رضائیان، روزنامه نگار زندانی واشنگتن پست در ایران به اعضای کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گزارشی ارائه کرده است.

این گزارش تحت عنوان «شیوه‌های نفوذ دشمن برای آسیب زدن به بنیان‌های انقلاب و نظام» به نمایندگان عضو این کمیسیون ارائه شده است.

اطلاعات سپاه در گزارش خود آورده که «جیسون رضائیان یک ایرانی آمریکایی‌الاصل و یک عنصر حائز اهمیت برای آمریکایی‌ها محسوب می‌شود.

این گزارش اضافه کرده: رضائیان مأمور اجرای تفکر آن دسته از سیاستمداران آمریکاست که معتقدند اگر این کشور بتواند روابط خود را با ایران به سطح قبل از انقلاب برگرداند، حکومت ایران را می‌توان به آسانی ساقط کرد.




عباس October 4, 2015 10:54 PM

پس با این حساب اگر آقای رضائیان ۲ یا ۳ ماه دیگر در ایران آزاد بود رژیم ایران را ساقط کرده بود عجب قدرتی دارد این آقای جیسون رضائیان فکر می کنم ایشان همان سوپرمن است که خودش را در پشت عینک پنهان کرده من نمی دانم چرا این سوپرمن همیشه دوست دارد در روزنامه کار کند مثل اینکه روزنامه دیلی پلانت وضع اقتصادی خرابی دارد که آقای سوپرمن ببخشید آقای رضائیان از این روزنامه به روزنامه واشنگتن پست نقل مکان کرده خلاصه اینگونه که نشان می دهد سپاه پاسدارن هم با اتکا به نیروهای بسیجی به ساخت کریپتونایت هم دست پیدا کرده که از پلوتونیوم و اورانیوم غنی شده هم خطرناکتر است یعنی این ماده قدرت آقای رضائیان را کم می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: