آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 مهر ماه 1394 = 10-10 2015

تصویب برجام؛ کار به دعوا و درگیری کشید

یک عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس از جزئیات و حاشیه های جلسه اخیر این کمیسیون که در آن طرح برجام بررسی و تصویب شد، پرده برداشت و گفت : دلواپسان برای جلسه یکشنبه مجلس برنامه دارند تا برجام رای نیاورد.

احمد شوهانی در گفتگو با خبرآنلاین با تشریح جزئیات مباحث شده در جلسه عصر کمیسیون امنیت و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون و برخی اعضای غیرعضو و دلواپسان نیز برگزار شد، بر سر تصویب برجام کار به دعوا و درگیری لفظی کشیده شد.


کمیسیون برجام ضربه بدی به کشور زد

از سوی دیگر رئیس کمیسیون امنیت مجلس اعلام کرد افرادی از بیرون از مجلس در تهیه گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام نقش داشتند.

علاءالدین بروجردی به ایسنا گفت: علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون ویژه نیز این حرف را تأیید کرده و گفته، گزارش نهایی را عده‌ ای از افراد دانشگاهی نوشته‌اند.

بروجردی افزود: «رخی از این دوستان مقصر نیستند، کمتر با مسائل بین‌المللی در این سطح آشنایی دارند. با گزارش بدی که تهیه کردند، ضربه بدی به کشور زدند.

وی گفت: لاریجانی چندین بار به کمیسیون تذکر داده بود که متوجه باشید سند به دست دشمن ندهید، آقایان توجه نکردند و این اشتباه پیش آمد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: