آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 مهر ماه 1394 = 11-10 2015

اعتراف بی سابقه رفسنجانی در باره جنگ+ فیلم

رفسنجانی در یک اعتراف بی ‌سابقه به تحریکات رژیم برای آغاز جنگ با عراق پرداخت و گفت: در همان موقع انسانهای افراطی بین ما بودند که حرف از صدور انقلاب می‌ زدند. بعضی ‌ها می ‌گفتند: با دولتها کار نداریم و با ملتها کار داریم. این حرف های عجیب و غریب باعث شد که کم‌ کم اختلاف پیش بیاید. عراق بیش از همه ترسید و عامل اجانب شد و علیه ما جنگ به راه انداخت.

گفتنی است خود خمینی در راس این انسانهای افراطی قرار داشت که چند ماه پیش از آغاز جنگ خطاب به ارتش عراق گفته بود: این جرثومه فساد (صدام) را از بین ببرید. ما هم کمک شما هستیم. این فاسد را از بین ببرید. من به آنها سفارش می ‌کنم، به ارتش عراق، قیام کنند و این آدم را از بین ببرند. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=Cv42eJG1MWI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



homa October 11, 2015 01:07 PM

مرسی ایران پرس نیوز -- ویدیوی جالبی بود حالا بگو هدف سران رژیم درعراق چیست ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa October 11, 2015 01:08 PM

ویدیو بعد ازاین سخنان خمینی دجال را هم حتما ببینید

گزارش یا اعتراض به این نظر


mashayekhi October 11, 2015 03:30 PM

بسیار عالی و بجا این ویدئو !
ملت بیدار شوید و ببینید که حیات این دولت در جنگه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud October 11, 2015 09:05 PM

رسید مژده گربه شد عابد ومسلمانا جنایتکار فاسد بعد از کشتار جوانان ایران و به نابودی کشیدن مملکت حالا دم از تندروی دیگران میزند شاگرد دجال بزرگ باید به این جرثومه گفت صبر کن تا نسل آن دوران سر بر خشت خام بگذارد بعد از این خرده فرمایشات بکن اگر قرار باشد روزی در این کشور به پای میز محاکمه کشیده شود واگر قرار باشد از از همه جنایت پیشگان ا بگذرند تنها کسی را که نباید ببخشند تو یکی با اهل بیت ات هست از خاطره گفتن از دجال وقالب کردن علی گدا به مردم تا ساختن سدهای خانه خراب کردن و بافتخار در نمایش جمعه افتخار کردن تا به قتل رساندن مخالفین شما جنایتکاران در خارج و داخل ووو هزاران جنایت دیگه در آخر حاجی میکونوس یادت هست شاهپور بختیار چی نکنه آلزایمر گرفتی لعنت ابدی بر خمینی دجال و همه اعوان و انصارش مثل تو یکی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: