آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 مهر ماه 1394 = 12-10 2015

آمریکا بدنبال بازگرداندن سلطه خود بر ایران

شیراز- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به دنبال بازگرداندن آقایی و سلطه خود بر ایران است و در این زمینه از بعد از پیروزی انقلاب تا کنون پروژه های متعددی برای نفوذ در شخصیت های انقلاب انجام داده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی دوشنبه در همایش پرچم داران عاشورایی در شیراز بیان کرد: در شرایط کنونی نیز دشمنان انقلاب اسلامی برای کسب قدرت به دنبال نفوذ در کشور و در بدنه نظام هستند.
وی افزود: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان رژیم پهلوی در کشور ما قدرت فراوانی داشت و در واقع شاه ایران نوکر آمریکا بود و بر کشور ما تسلط داشت.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی و حکومت وقت ایران، سقوط دوران آقایی و اربابی آمریکا بر کشور ما بود و از آن زمان تا امروز آمریکایی ها برای برگرداندن این قدرت در حال تلاش هستند.
او با بیان ایکه دشمنان ما 37 سال است برای نفوذ در کشور تلاش می کنند ادامه داد: تاکنون هیچ یک از فتنه گری و دشمنی های دشمنان ما ثمر نداشته و این بار نیز تلاش های آنها بیهوده و بدون نتیجه خواهد بود.
شیرازی عنوان داشت: کم کاری هایی در زمینه شناخت انقلاب و علت دشمنی آمریکا با ملت ایران وجود دارد و این موضوع ها بخوبی برای لایه های مختلف مردم تبیین نشده است.
وی افزود: این درحالی است که امروز شاهد رشد و گسترش فرهنگ اسلام ناب، عشق به عاشورا و شهادت در جهان و منطقه از جمله کشورهای عراق، لبنان و سوریه هستیم که این به معنای صدور انقلاب اسلامی است.
او گفت: از سال 40 تاکنون آمریکایی ها در حال انجام حرکت های کینه توزانه علیه انقلاب اسلامی و ایران هستند اما کارهای آنها خنثی و بی نتیجه مانده است زیرا فرهنگ اسلام ناب، عاشورا و شهادت برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی در دنیا در حال پیشرفت است و با وجود این فرهنگ نمی توانند مانع از رشد انقلاب اسلامی و یا توقف و انزوای آن شوند.



بیدار October 12, 2015 02:53 PM

سلام و بادرود،پول و قدرت،دو چیز غیر قابل تفکیک هستند،در امریکا تعداد خانوادە ای انگشت شمار هستند،کسنجر،راکفلر،روتشیلد،مورگن،والبورگ،این چند خانوادە نتنها قدرت ادارە امریکا و دولت امریکا،بلکە تسلط بر تمام اقتصاد دنیا دارند،تسلط بر انرژی،بانک ها،غذا وصنعت و تکنولوژی،اسلحه و ارتش ها و مافیا های دنیا،تمام سیستم های اموزشی و غیره ونوع حکومت ها و حاکمانشان و سرنوشت ملت ها و حال و اینده تمام کره زمین در چنگ این عبرمردان هستند،نابودی و غارت و جنگ و فقر و ورشکستگی و استثمار و به بردگی کشاندن ملت ها جزئی از برنامه این افراد هست،تمام جنگ های دنیا را اینان ساپورت پولی می کنند،تا کشورها بدهکار و برده و وابسته به این سیستم باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار October 12, 2015 03:10 PM

مسئول نماینده فقیه غلط‌های زیادی می‌‌کند * آمریکا سی‌ و هفت سال است که دارد با دست آخوند در ایران آقائی می‌‌کند * آمریکا نبود ما میهنپرستان شما آخوند‌های بدخیم و نکبت بار را تا حالا صد‌ها بار سرنگون کرده بودیم * اما نگران نباشید هنوز هم فرصت داریم که شما ناجور‌های زمانه را سرنگون کنیم و یقین بدانید که سرنگون تان می‌‌کنیم و می‌فرستیم تان به اعماق چاه جمکران!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: