آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 آبان ماه 1394 = 13-11 2015

حمله شديد اللحن امام جمعه تهران به روحانی+فیلم

صداوسیمای رژیم: خطیب جمعه تهران گفت: کسی که در راس دستگاه اجرایی است و بعد از رهبری، عالی ترین مقام را دارد نباید عصبی برخورد و نیشدار صحبت کند و باید ادبیاتش مومن شادکن باشد. (فیلم زیر)

آیت الله صدیقی با اشاره به اظهارات اخیر روحانی در افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات گفت: موعظه ای دردمندانه به آقای رئیس جمهور دارم که درنمایشگاه مطبوعات امسال مطالبی گفتند که نیش داشت.

وی تصریح کرد : این حیف است که آدم در برابر بیگانگان خیلی رعایت ادبیات کند و رعایت همه جوانب را داشته باشد اما در حمله به خودی ها، مومنان ،متدینان و خدمتگزاران طور دیگری صحبت کند.

امام جمعه موقت تهران خطاب به رئیس جمهور گفت: حیف است که ایشان در حصار جریان قرار بگیرد و این نوع ادبیات را در شان یک رئیس جمهور نمی بینیم.

خطیب جمعه تهران گفت : نفوذ خیلی خطرناک تر از جنگ است چرا که در جنگ یک شخصی را می کشند ولی در نفوذ روی تصمیم یک رئیس جمهور تاثیر می گذارند و فکرش را تغییر می دهند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش است تصریح کرد: در اقتصاد لیبرالیستی یک عده ای مثل رانت خواران به نوا می رسند اما اقتصاد مقاومتی به نفع پابرهنگان است ، کسانی که از ما دفاع و بچه های آنها در سوریه از ما دفاع می کنند و اگر دفاع و شهادت آنها نبود ما امروز با امنیت نمی توانستیم در نماز جمعه شرکت کنیم.




www.youtube.com/watch?v=O0so32cdNX0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Behzad November 13, 2015 05:30 PM

اگر نمیخواهید وابسته باشید اول باید واردادت پر منفعت آشغال رواز چین متوقف کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab November 13, 2015 07:26 PM

برو بمیر مردک کودن و مزدور علی گدا و پاسدارش، همه زر زر هات تو زدی ولی بدون که کارتون تمومه و اون خانومی هم که کشف حجاب کرد خیلی کار خوبی کرد تا چشم شما عقب افتادهای بیسواد ارتجائی بترکه امیدواریم به زودی شر شما کثافتها رو خدا از سر این کشور و ملت کم کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: