آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 آبان ماه 1394 = 21-11 2015

آمريکاييها نگران وقوع يک حمله بزرگ تروریستی

داعش با انتشار ویدئویی کاخ سفید را تهدید به انجام بمب گذاری‌های انتحاری و انفجار خودرو کرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که همه در دولت آمریکا این تهدیدها را جدی می‌گیرند.

این در حالیست که یک نظرسنجی نشان می دهد که آمريکايي ها نگران وقوع يک حمله بزرگ تروریستی در کشورشان هستند.

نظرسنجی انجام شده از سوی روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ای بی سی نشان می دهد پس از حمله در پاریس که صد و سی کشته بر جای گذاشت، نگرانی در میان آمریکایی ها درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش یافته است.

بر اساس این نظرسنجی، بیشتر آمریکایی های بر این باورند که این کشور در جنگ با اسلامگریان افراطی قرار دارد.

83درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، اعلام کردند بر این باورند که احتمال وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا در آینده ای نزدیک با تلفات بالا وجود دارد.

40 درصد نیز اعلام کردند احتمال وقوع یک حمله مهم در آمریکا بسیار زیاد است.

بر اساس این نظرسنجی، اکثر آمریکایی ها خواهان پیوستن واشنگتن به واکنش نظامی به حملات پاریس هستند از جمله افزایش حملات هوایی و اعزام نیروی زمینی برای مبارزه با داعش، گروهی که مسئولیت حملات هفته گذشته در پاریس را بر عهده گرفته است.



omid November 21, 2015 11:02 AM

حملات هوایی و نیروی زمینی کاری از پیش نمیبرند علت در پرورش این آدم کشان است با برکناری اسد و کوتاه شدن دست ملایان و جواب محکم به روسها کار عملیات ترور را ظعیف میکند دولتمردان امروز لیاقت حکومت نیستند چه در اروپا چه در آمریکا

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 21, 2015 11:48 AM

داعش خود اوباماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: