آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آذر ماه 1394 = 26-11 2015

گزارشی از همکاری نفتی حامیان اسد با داعش

آمریکا تحریم‌های تازه‌ای را علیه حامیان رژیم سوریه اعمال کرد. به گفته مقامات آمریکایی، این تحریمها شامل افرادی می‌شود که از داعش برای حکومت اسد نفت خریداری می‌کنند.

به گزارش دویچه وله، ایالات متحده آمریکا تحریم‌های تازه‌ای را علیه کسانی که از دولت بشار اسد، رئيس‌جمهور سوریه حمایت می‌کنند، وضع کرده است.

در تحریم‌های تازه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام چهار نفر و شش نهاد به دلیل حمایت‌شان از رژیم بشار اسد به چشم می‌خورد. یکی از این افراد یک دلال نفتی است که به گفته مقام‌های آمریکایی از داعش برای حکومت سوریه نفت خریداری می‌کند.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی با اعلام این خبر گفت: «دولت سوریه مسئول گسترش خونریزی و خشونت‌ها علیه شهروندانش است.»

این وزارتخانه در بیانیه خود "روابط میان حکومت سوریه و داعش" را مورد توجه قرار داده است. در این تحریم‌ها به یک تبعه سوریه به نام جرج حسوانی و شرکت HESCO اشاره شده که در زمینه‌ی مهندسی و ساخت و ساز فعالیت می‌کند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، حسوانی به عنوان یک واسطه و تحت پوشش شرکت‌ خود، برای دولت سوریه از پیکارجویان داعش نفت می‌خرد.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا افزود که واشنگتن به هدف قرار دادن منابع مالی همه کسانی که به دولت بشار اسد در ادامه سرکوب شهروندان این کشور کمک می‌کنند، ادامه خواهد داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: