آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 آذر ماه 1394 = 29-11 2015

حمله به زندانیان سیاسی رجايی شهر+عکس

دویچه وله: پنج زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج در اعتراض به "ضرب و شتم زندانیان سیاسی از سوی دو زندانی و سکوت مسئولان زندان" دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند. ضاربان "سابقه شرارت" داشته و "مورد حمایت مسئولان" زندان هستند.

وبسایت "کلمه" گزارش داده است که روز شنبه دو تن از زندانیان زندان رجایی شهر با چاقو به شماری از زندانیان سیاسی حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

به نوشته این سایت این دو زندانی که در سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجایی شهر نگهداری می‌شوند، "سابقه درگیری و شرارت" دارند و "مورد حمایت مدیریت و حفاظت و اطلاعات زندان" هستند.

کلمه گزارش داده که این دو زندان شرور پس از آن‌که گروهی از زندانیان سیاسی عقیدتی را مورد "تهدید و ارعاب" قرار دادند، به آن‌ها حمله‌ور شدند.

بر اساس این گزارش در پی این رخداد سعید رضوی فقیه، سعید مدنی، جعفر اقدامی، بهزاد عربگل و کامران ایازی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده و خواستار انتقال این دو زندانی از سالن زندانیان سیاسی عقیدتی شده‌اند.

کلمه با انتشار تصاویری از سعید رضوی فقیه و سعید مدنی با صورت‌های زخمی، نوشته است که مسئولان زندان تا روز یکشنبه نسبت به این واقعه سکوت کرده و "مدیریت زندان کمترین اقدام بازدارنده‌ای در این زمینه انجام نداده است".



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: