آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 آذر ماه 1394 = 29-11 2015

اعتراض شدید به سخنان مداخله جویانه خامنه‌ای

وزارت خارجه بحرین کاردار سفارت جمهوری اسلامی در منامه را احضار کرده و به دخالت این رژیم در امور داخلی بحرین اعتراض کرده است. این اعتراض پس از سخنرانی خامنه‌ای درباره "حکومت اقلیتی ظالم در بحرین" صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از خبرگزاری رسمی دولت بحرین، وزارت امور خارجه بحرین با احضار نمایندگی ایران در این کشور جمهوری اسلامی ایران را متهم به دخالت در امور داخلی بحرین کرده است.

احضار نمایندگی جمهوری اسلامی در بحرین در ارتباط با سخنان اخیر آیت‌الله علی خامنه‌ای درباره بحرین صورت گرفته است. رهبر جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه گذشته در دیدار با فرماندهان بسیج از حاکمان بحرین به عنوان یک "اقلیت ظالم صاحب قدرت" نام برده بود که نسبت به مردم بحرین فشار و اهانت و تحقیر روا می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت بحرین، حمید شفیع ‌زاده، کاردار سفارت رژیم ایران در منامه، پایتخت بحرین، نامه‌ای رسمی دریافت کرده که در آن دولت بحرین به "مداخله آشکار" در امور داخلی این کشور اعتراض کرده است.

به گزارش رادیو آلمان، خبرگزاری رسمی دولت بحرین از قول معاون وزیر امور خارجه اسن کشور، نوشته است که سخنان خامنه‌ای "دربرگیرنده تحریکی صریح و نشان‌دهنده قصدی روشن برای برانگیختن اختلاف و برافروختن آتش تنش‌ها در منطقه است".



Mahtab November 29, 2015 10:16 PM

این مردک خامنه ی اگر کمی عقل سیاسی داشته باشه این حرف را به دیگران نمیزنه در صورتی رژیم کثیف خودش با یک اقلیت ۵% قدرت و ثروت ملت ایران را گرفتن دستشون و دارن بر ۸۰ میلیون حکومت میکنند و خودشون هم خوب میدونند که ۹۵% از مردم ایران اینها را نمیخواهند میگه نه امتحانش آسان است یک رفراندوم بزاره و بنینه ولی محال است که این جنایتکاران و دزدان این کار را بکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


nasser November 30, 2015 07:48 AM

اين آخوند الدنگ سنگ پاي قزوين را قورت داده و رفته ترموستاتشو چپه کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: