آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 آذر ماه 1394 = 15-12 2015

عکس؛ دختر بی حجاب برای تبلیغ کالای ایرانی

جهان نیوز: ایرانی ها به جای اینکه فرهنگ خود را در افغانستان احیا نمایند، به سمت تبلیغات غربی رفته و یک دختر نیمه برهنه که بر خلاف تمام قوانین جمهوری اسلامی است، بر روی ستیژ می رقصد تا کالاهای ایرانی را در افغانستان تبلیغ کند!

یک سایت افغانستانی نوشت: هر کشوری که کالا به افغانستان صادر می کند، به نوعی فرهنگ خود را هم همراه با آنها کالاها صادر می نماید. اگر نگاهی به اتوبوس های پاکستانی صادر شده به افغانستان بیندازید به وضوح می بینید که فرهنگ زبانی و سنتی پاکستان همراه با این اتوبوس ها وارد کشور ما شده است. درباره کالاهای ترک هم همین موضوع صدق می کند.

این منبع افزود: تنها کشوری که در این میان رنگ فرهنگ خود را باخته، ایران است. توقعی که از تجار و مسوولین فرهنگی ایران می رفت این بود که آنها فرهنگ قدیم و اصیل خراسان قدیم را که مردم ما نیز در آن سهیم می باشند، همراه با تبلیغات کالاهای تجاری خود در داخل افغانستان احیا نمایند، ولی دقیقا این کار برعکس انجام شد و تبلیغات ایرانی رنگ و بوی تبلیغات غربی گرفت.

ایران پرس نیوز




عباس قادری December 15, 2015 01:43 PM

نیمه برهنه؟؟؟ این که فقط یک صورته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 15, 2015 01:57 PM

آخوند جماعت بقدری از زنها وحشت دارند که موی، صدا، انگشت حتا عکس نقاشی‌ شده یک زن میتواند کک به تومبان هر عمامه داری بندازد! آخوند‌ها همجنس باز پنهانی هستند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: