آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 بهمن ماه 1394 = 29-01 2016

اقدام تحریک آمیز تازه سپاه در خلیج فارس

رادیو آلمان: تلویزیون دولتی ایران با پخش گزارشی از مانور ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس از پرواز یک پهپاد ایرانی بر فراز یک ناو هواپیمابر آمریکایی و عکس‌برداری از آن خبر داد.

سخنگوی این مانور اعلام کرد که این پهپاد بدون آنکه شناسایی شود تصاویری از این ناو هواپیمابر ثبت کرده است.

دریادار محمود موسوی به خبرگزاری داخلی جمهوری اسلامی گفت: «یک فروند زیردریایی کلاس غدیر مسئولیت شناسایی و تصویربرداری از ناو هواپیمابر ائتلاف را با نزدیک‌ترین فاصله ممکن به ناو مذکور با موفقیت به انجام رساند.»

این ناو هواپیمابر متعلق به ناوگان پنجم نیروی دریایی ارتش آمریکاست که در آبهای بحرین در خلیج‌ فارس شناور است.

به‌گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است و کنترل خلیج‌ فارس را از این کشور برعهده دارد، روز جمعه از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد.

ایران روز چهارشنبه (۷ بهمن/ ۲۷ ژانویه) نیز مدعی شده بود که به یک کشتی جنگی آمریکایی هشدار داده است محدوده رزمایش نیروی دریایی ایران را ترک کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه نیروی دریایی آمریکا ادعای دریافت این هشدار را رد کرده است.

مانور نیروی دریایی ایران که تا دوشنبه (اول فوریه/ ۱۲ بهمن) ادامه دارد، در منطقه‌ای به وسعت ۳ میلیون کیلومتر مربع آغاز شده است که علاوه بر خلیج فارس شامل بخشی از تنگه هرمز، خلیج عمان و اقیانوس هند می‌شود.



Dariush January 29, 2016 05:08 PM

ایران پرس نیوز گرامی‌، بسیار خوش آمدید!
در مورد مقاله: یک بار جستی ملخک، دو بار جستی ملخک، (نتیجه این جستن‌ها در آینده نزدیک)

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس January 29, 2016 08:13 PM

البته کسانی که داری کامپیوتر و یا سمارت فون هستند می توانند عکسهای این ناو هواپیمابر را بر روی Google Earth مشاهد کنند در تصاویری هم اکثر هواپیماهای ناو بر روی عرشه آن کاملا قابل مشاهد است خود نیروی دریایی آمریکا هم گزارش لحظه به لحظه حرکت این ناو را به عموم و مطبوعات می دهد
سپاه پاسدارن اگر جرات دارد به این ناو حمله کند و این حرفها را بروید برای عمه اتان تعریف کنید که باور کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe January 29, 2016 08:30 PM

چقدر این رژیم درب و داغون اسلامی خودش را گنده میکند ؟ بدبخت ها عقده ی خود بزرگ بینی دارند یک هوا پیمای قراضه اشان با اجازه قبلی از ناوگان امریکا به پرواز در آمده و چند تا عکس گرفته حالا این چند تا عکس شده مبارزه با امریکا وای به اینهمه خریت ! ! ! ! فردا هم این عکس ها را با ار پی جی میزنند و میگویند امریکا نا بود شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid January 29, 2016 09:52 PM

سپاس فراوان از کارکنان تارنما iranpressnews

هنوز خیمه شب بازی آمریکا با حکومت ملایان ادامه دارد برا میلارد هادلار که به جیب حماس و غزه میرود و باری از دوش مردم ایران برداشته نخواهد شد باید هم شو نظامی مشترک اجرا کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sia January 29, 2016 11:28 PM

این فرماندهان سپاه آن قدر در نادانی و حماقت غوته ورهستند فکر میکنند که براهمیسه "جستم" هارا میهوانند ادامه بدهند وای از روزی که تمام سیتم های ارتباطی وجنگی این سپاهیان ملعون امام زمان را قفل بکنند آنگاه است که خواهند دید (شاید فرصت دیدن را هم نداشته باشند)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: