آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 بهمن ماه 1394 = 29-01 2016

نیروهای خودسر پرنفوذ هستند و پشتوانه دارند

دیگربان: علی جنتی٬ وزیر ارشاد می‌گوید عوامل «خودسری» که به هنرمندان٬ کنسرت‌ها و سفارتخانه‌ها حمله می‌کنند «پرنفوذ» هستند و «پشتوانه» دارند.

آقای جنتی این اظهارات را در پاسخ به پرسشی درباره مسائل ایجادشده در کاشان برای فاطمه معتمد آریا٬ بازیگر سینما بیان کرده است.

حضور خانم معتمدآریا در کاشان که در روزهای گذشته برای شرکت در یک مراسم نقد فیلم به این شهر سفر کرده بود٬ با واکنش شدید گروه‌های فشار و حتی امام جمعه شهر کاشان قرار گرفت.

عبدالنبی نمازی٬ امام جمعه کاشان جلسه نقد فیلم یادشده را «مجلس لهو و لعب» خوانده و گفته بود در اعتراض به حضور معتمدآریا در این شهر «عزای عمومی» اعلام خواهد کرد.

علی جنتی در این زمینه گفته «عواملی {نیروهای موسوم به خودسر} که دخالت می‌کنند عوامل پرنفوذی هستند که با توجه به پشتوانه‌هایشان عمل می‌کنند.»
وی افزوده «همه چیز در دست دولت نیست و امکانات و اختیارات محدودی دارد. ضابط اجرایی ندارد که با این عناصر مستقیم برخورد کند.»

وزیر ارشاد تاکید کرده که «سعی ما حمایت است ولی بعضی مواقع واقعاً در اختیار دولت نیست.»

نیروهای موسوم به «خودسر» سال‌هاست که در جمهوری اسلامی دست به اقدامات مشابه کاشان می‌زنند و روش آنها هرگز مورد انتقاد و برخورد جدی رهبر جمهوری اسلامی و سایر مقام‌های قضایی و نظامی قرار نگرفته است.



freedom January 31, 2016 10:41 AM

این خود سرها کسی به جز حزب الله نیست ، آری این حزب الله ای که خمینی پدر خوانده جمهوری اسلامی بر پا کرد ،
اینها حاضر به مردن برای این حکومت فاشیستی هستند ، تا زمانی که پول مفت به جیبشان میرود ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: