آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 فروردین ماه 1395 = 27-03 2016

سوریه؛ روسیه سر ما کلاه گذاشت!

علی خرم، نماینده سابق جمهوری اسلامی در مقر اروپایی سازمان ملل با اذعان به شکست استراتژی رژیم در سوریه گفت: تمام تلاش روسیه در سوریه برای این بود که رابطه خود با آمریکا را بهبود ببخشد و مشکلاتی که با این کشور در اوکراین داشت را حل کند. روسیه در حال حاضر هم در حال معامله با آمریکاست و هرجا لازم باشد سر ایران کلاه می ‌گذارد.

وی افزود: رفتار روسیه باعث شد تا به نوعی نقش منطقه‌ ای ایران که در حال تقویت شدن بود رو به افول برود. ایران به ‌دنبال حفظ تمامیت ارضی سوریه بود اما با رفتار روسیه و دیگر کشورها، این استراتژی ایران ابتر ماند. الان عربستان و ترکیه از این رفتار روسیه خوشحال هستند. آنها حتی می‌توانند بر سر میز مذاکره رفتن بشار اسد را جا بیندازند. و می‌شود گفت آنها فعلا برنده بازی سوریه هستند.

این دیپلمات سابق جمهوری اسلامی نزدیک به جناح رفسنجانی درباره ماجراجويی موشکی سپاه پاسداران هم هشدار داد و گفت: در مورد مسئله موشکی خطراتی وجود دارد. همان نسخه ‌ای که در برنامه هسته‌ ای توسط غرب اجرا و با بردن پرونده به شورای امنیت، تحریم‌های گوناگون علیه ایران اجرا شد، می ‌تواند در زمینه موشکی هم اجرا شود. رئیس‌ جمهور بعدی آمریکا می ‌تواند از این مسایل علیه ما استفاده کند.




پیشگو March 27, 2016 08:54 AM

شماها به ملت و ایران خیانت کردید روسها همیشه برای تجاوز اولین بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom March 27, 2016 11:30 AM

پوتین یک فردی است که دنبال منفعت است ، حالا شما فکر کردید که این فرد به فکر اسلام و علی گدا است در سوریه ، کور خواندید ،
پوتین از اسلام و اسلامی بیزار است ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک خرمدین March 27, 2016 12:38 PM

میشه گفت که اگر خامنه ای و مزدورانش به اندازه یک فضله موش غیرت شرم ،حیا ،ناموس،شرف ،حیثییت ،مردانگی و وجدان داشتند الان باید دسته جمعی به مستراح جمعکران میرفتند و دست به خودکشی دسته جمعی میزدند و مغزپوکیده وکپک زدهی خودشون رو به خلاع میسپردن ،تا امام زمان هم ببینه که چطور نائب بر حقش و رهبرفعلی مسلمین جهان به فضاحت کشیده شده ،ولی افسوس که اون فضله موش شرف و مردانگی هم در وجود این ملعون و جنایتکاران حامیش نیست این رفتار نشون میده که اینها فقط به دنباله قدرت وچپاول ایران و مردمش بودند،هستند،وخواهندبود،پس هر دولتی که منتخب مردم باشه ،،چون توسط این مردک هدایت میشه کاری ازپیش نمیبره و در بر همون پاشنه میچرخه ،،تنها راه نجات سرنگونی رژیم با تمام ارکانشولی نه از راه مسالمت آمیز،بلکه با زوروقدرت،،مرگ بر خامنه ای و حکومتش ،پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: