آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 فروردین ماه 1395 = 02-04 2016

هشدار صریح اوباما به خامنه ای و پاسداران

به گزارش سی ان ان، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در نشست امنیت هسته ای در واشنگتن، توافق هسته ای با رژیم ایران را یک موفقیت مهم ارزیابی کرد و بازگشت تهران به اقتصاد جهانی را زمان بر دانست و گفت: تحریم‌های غیر هسته ای علیه حکومت ایران همچنان ادامه می یابد.

اوباما گفت: مهم است خاطر نشان کنم توافقنامه هسته ای همه اختلافات ما با رژیم ایران از جمله فعالیتهای بی ثبات کننده آنها در منطقه را حل نمی کند، همچنین به جز استثناهای محدود، تحریمهای تجاری آمریکا علیه رژیم ایران همچنان به قوت خود باقی می ماند. ما همچنان با شدت و قاطعیت تحریمهای مرتبط با حمایت رژیم ایران از تروریسم، نقض حقوق بشر و برنامه موشکی را اعمال می کنیم. این سیاست آمریکاست.

اوباما سپس در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست امنیت هسته ای واشنگتن گفت: رژیم ایران برای پایبندی به روح توافق هسته ‌‌ای باید اقدامات تحریک‌ آمیز را متوقف کند. تهران برای دیدن اثرات رفع تحریم باید رفتارش را تغییر دهد.

وی گفت: تندروهایی در داخل ایران هستند که نمی‌ خواهند ببینند که این کشور به روی جامعه بین‌المللی گشوده می‌ شود و دارند کارهایی انجام می‌دهند که توافق را احتمالا تخریب کنند. وقتی آنها موشک بالیستیک با شعارهایی برای نابودی اسرائیل شلیک می‌کنند، این باعث نگرانی می شود.

رئیس جمهور آمریکا افزود: من همیشه گفته‌ام که نمی‌توانم قول بدهم که رژیم ایران از فرصت فراهم شده در این رهگذر برای ورود مجدد به جامعه بین‌الملل استفاده کند. آنها تا کنون متن توافق را رعایت کرده اند، اما روح توافق، مستلزم این است که به جامعه جهانی سیگنال‌هایی بفرستند مبنی بر اینکه به اقدامات تحریک‌ آمیز که جهانیان را نگران می ‌کند، دست نخواهند زد.




mitra April 2, 2016 04:59 AM

چه هشدار نرم ونازگی افراد تندرو هم واقعا از این هشدار ترسیدند إإإإإإإ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush April 2, 2016 09:48 AM

از اين شوخيهاى بىمزه ى حاج حسين إنسان حالت تهوّع ميگيرد،أصلا به روى مباركش نمیاره كسى در دنيا تحويلش نميگره ،انگار نه انگار همين چند روز پيش در كوبا بود و خار و خفيفش كردند كه صداى دوستان خودش را هم در اورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 2, 2016 01:13 PM

با تائید گفته های میترا و کورش گرامی، تا حالا نتیجه برجام برای ما عبارت است از یک تخریب رئاکتور اتمی آب سنگین اراک_ دوم برچیدن تقریبا تمامی سانتریفوژها این یعنی از بین رفتن بین 40 تا 70 میلیارد دلاراما نتیجه برای کشورهای غربی، روس و چین عبارت است از 1-به عقب انداختن فعالیتهای هسته ای تا 15 سال دیگر 2- دوشیدن دوباره آخوندهای جنایتکار 3- بستن قراردادهای ننگین متوالی به قسط غارت منابع کشور ایران 4- شکار مغزهای ایرانی بیشتر و بیشتر از طریق دلسرد شدن از سرنگونی رژیم، مردم بستوه آمده ایرانی با کمک برخی از ماسسات دولتی و خصوصی زیر نظر دولت آمریکا در ایران 5- آزاد سازی دلارهای بلوکه شده نفتی مردم ایران به میزان 150 میلیارد دلار با نقشه قبلی دمکراتها با امضای اوباما و با اطمینان کامل از برگشت هشتاد درصدی دوباره این پولها به آمریکا بدست رژیم تهران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: