آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 فروردین ماه 1395 = 05-04 2016

ایران؛ پیروزی مهمانداران زن ایرفرانس

پروازهای ایرفرانس به تهران بدون مهماندار زن

پس از آنکه برخی از کارکنان زن شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کردند که نمی‌خواهند هنگام حضور در ایران مجبور به داشتن حجاب شوند، این شرکت اعلام کرد که کارکنان زن این اختیار را خواهند داشت که از پروازهای این شرکت به تهران حضور نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، ایرفرانس در تدارک از سرگیری پروازهای خود به تهران از 17 آوریل و پس از هشت سال وقفه به دلیل تحریم‌هاست.

پس از دیدار مدیریت ایرفرانس و اتحادیه‌ها در روز دوشنبه این هواپیمای فرانسوی اعلام کرد که کارکنان زن این شرکت این انتخاب را دارند که در پروازها به سمت ایران حضور نداشته باشند.

اتحادیه‌های کاری فرانسه نسبت به قوانین ایرفرانس مبنی بر موظف بودن خلبانان و خدمه زن به داشتن حجاب هنگام خروج از هواپیما ابراز نگرانی کرده بودند.

پیشتر ایرفرانس مهمانداران زن را ملزم کرده بود در پروازهای این شرکت هواپیمایی به تهران روسری سر کنند. مسئولان ایرفرانس با ارسال اطلاعیه‌هایی از کارکنان زن خود خواسته بودند در طول پروازهای تهران لباس گشاد پوشیده و به هنگام ترک هواپیما روسری سر کنند. مدیریت ایرفرانس حتی احتمال جریمه علیه کسانی که این مقررات پوشش را رعایت نکنند را مطرح کرده بود.

اما باوجودی که این موضوع تقریبا در کشورهای اسلامی عرف است، مقررات مذکور به مذاق کارکنان خوش نیامده و اتحادیه‌های خدمه پرواز به این مقررات اعتراض کرده بودند.




freedom April 5, 2016 11:03 AM

درود بر شما مهمانداران زن ،
مرگ بر جمهوری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود April 5, 2016 11:42 AM

وقتی میگن کشورهای غربی ( )سیاسی هستن کسی باور ندارد بخصوص فرانسه دولت مردانی که قاتلان امثال بختیار وبرومند را دو دسته تحویل آدم خوارهای حاکم بر ایران میدهد روسری که سهل است چند وقت دیگه با ربش وعمامه به خدمت حضرات خواهند رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush April 5, 2016 03:01 PM

افرادی که سر مجسمه حجاب میکنند که روحانی‌ "آزرده" نشود برای هر مشگلی راه حل و قیمتی دارند! در طول تاریخ همیشه همین بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


elham April 7, 2016 02:50 PM

وقتی ایرفرانس ۳۷ سال پیش ۴۰۰۰۰۰ فرانک گرفت و هواپیما را در بست در اختیار جنا یتکار ایران و ایرانی گذاشت الان هم برای پول حجاب که چیزی نیست صیغه هم میشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: