آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 اردیبهشت ماه 1395 = 22-04 2016

فیلم؛ امام جمعه: حرف آخر را رهبر می زند

امام جمعه موقت تهران: حال امروز که امیرالمومین و معصومین نیستند تکلیف ما چیست؟ انسان ها باید به چه کسی مراجعه کنند؟ مردم باید پیش کسی بروند که اسلام را بشناسد چرا که اسلام یک بعد ندارد و شامل سیاست، اجتماع، فرهنگ ، اقتصاد، دفاع از استقلال ،‌سیاست داخلی و حتی سیاست خارجی می شود. در قانون اساسی ما تبیین شده است که حرف اول و آخر را رهبر می زند و هیچکس دیگر حق ندارد بعدش نظری بدهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه برخی با بدحجابی یا کشف حجاب به نظام دهن کجی می کنند به افراد "لاابالی" تذکر داد رفتارشان زیر نظر پلیس و با آنها بر اساس قانون برخورد می شود.




www.youtube.com/watch?v=r7iOWDypiSw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ghasem April 22, 2016 08:39 PM

این پیر مرد کودن از اقتصاد سیاست و فرهنگ اسلامی دم میزند بهتره خودش قضاوت کنه که در سیاست اقتصاد و و و چه بلای سر ایران آوردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام April 23, 2016 09:56 AM

این آخوند یاوه گو و هرزه یه ادم معمولی بود در مسجدی حوالی خیابان پیروزی و درس اکابر خونده و از اقتصاد و سیاست بی اطلاع ،ازش باید پرسید تو چه سابقه مبارزات سیاسی داشتی کی،زندان رفتی و اگه شاه به تو مستمری نمیداد باید خود فروشی میکردی و چوب حراج به ناموس و شرفت میزدی ،در مسجد مسلم ابن عقیل صبح تا شب به جون شاه دعا میکردی ،،که یه لقمه نون بندازند جلوت و حالا حفره های بدنت رو به خاطر خامنه ای پاره میکنی که جیرت برسه در ویلات در شمال تهران زندگی کنی ،،از خیابان سلیمانیه پایین پیروزی تا خیابان فرمانیه خیلی راهه ،،اینها همه از مزییات چاپلوسی و خ،،،،ی پیشرفت خوبی داشتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: