آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1395 = 05-05 2016

واکنش جنایتکار جنگی به پیش شرط آمریکا

به گزارش صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری العهد، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در پیامی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته: دمشق به چیزی کمتر از پیروزی نهایی بر تروریست‎ها در شهر حلب و سراسر سوریه راضی نیست....حلب چیزی جز نابودی متجاوز و تحقق پیروزی را نخواهد پذیرفت.

این در حالیست که وزیر خارجه آمریکا، رئیس‌جمهور سوریه را به کناره‌گیری از قدرت تا روز اول آگوست (برابر با 11 مردادماه) تهدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کناره‌گیری بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه از قدرت تا روز اول ماه آگوست (11 مردادماه) پیش‌شرط جدیدی است که آمریکا برای مذاکرات سوریه تعیین کرده است.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری این موضوع را مطرح کرد. وی گفت: زمان هدف برای دوره انتقالی، اول آگوست است.

وی افزود: ما حالا وارد ماه می شده‌ایم. بنابراین، ظرف این چند ماه، یا اتفاقاتی می‌افتد و یا اینکه این به معنی آن است که آنها خواستار قدم گذاشتن در مسیر دیگری هستند.



کوروش May 5, 2016 03:49 AM

اگراين پيش شرط واقعا درست باشد؟ بايد آن روز قيافه عظما رو ديد! قيافه اى که هنوز زهر برجام اتمى از حلق مبارک رهبر مسلمين جهان( مسلمينى که اصلا باو اعتنايى هم نميکنند!) پاىين نرفته است! که آمريکايى ها دو باره سطل بعدى زهر را براى آقا آماده کرده اند! حال سوال در اينجاست و بايد ديد که عظما با آن ژست هاى کذايى و حرف هاى کيلويش در باره( دژمن ) آيا بعداز سرنگون کردن پسر ناخوانده اش بشار اسد در سوريه از طريق آمريکاها! ديگر براى رهبر معظم در سوريه چه کار مشخصى باقى خواهد ماند؟! جز اينکه بايد خجالت زده و شرمنده در مقابل مردم ايران دمش را بگذارد روى کولش و بقول آقايان ج ا مستشاران رزمنده اش ! رااز سوريه خارج کند ؟!(البته آخوند جماعت که حيا ندارد که خجالت حاليش بشود و شرمنده گردد! آنهم عظما!) و آخر سر نتيجه اين همه لجبازى جناب عظماى بى کفايت اين خواهد شد که کلى مستشار (بقول خودشان؟)! مردند والکى شهيد شدند! بعد اينهمه پولهاى مردم بيچاره ايران دود شد و رفت بهوا! کلى تحريم بخاطر طرفدارى از تروريسم شامل ما شد! واز همه بد تر متاسفانه اينهمه مردم بيچاره و بيگناه سوريه کشته و آواره شدند! و عاقبت هم خوشبختانه بايد بزودى پسر ناخوانده عظما هم مثل موش بوسيله (دژمن) ترک وطن کند! خلاصه بقول آن مثل: زمستان بسر آمد و رو سياهى بذغال ماند!( رو سياهى براى رهبر بى کفايت ج ا بدون مسلمين جهان!) بله جناب رهبر! اين است بالاخره آخر و عاقبت و سر نوشت تمام رهبران ديکتاتور جهان! که روزى بايد تقاص اينهمه نفرين ولعنت مردم ظلم ديده و ستم کشيده! خود را پس بدهند! و آخر سر در صورت امکان! بايد آنها با ذلت و خفت و خوارى در جستجوى سوراخ موشى باشند! امثال (صدام حسين و قذافى و ) کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: