آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 31 اردیبهشت ماه 1395 = 20-05 2016

ایران؛ فساد و دزدی که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد

رادیو فرانسه: پس از اعلام پرداخت حقوق های چند ده میلیونی به مدیران بیمه مرکزی ایران، اینک نوبت به اعلام حقوق های ماهانه چند صد میلیون تومانی در وزارت بهداشت رسیده است.

محمد شریف مقدم، قائم مقام سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، روز جمعه ۳١ اردیبهشت اظهار داشت: وقتی در بیمه چند مدیر در یک ماه یک دریافتی چند ده میلیونی داشتند؛ تعجب همگان را برانگیخت و در این راستا کمیته‌ای تشکیل شد، در حالی که در وزارت بهداشت فیش‌های حقوقی با رقم‌های ۷۰ تا ۹۰ میلیونی بسیار عادی و معمولی است.

او به غیر از حقوق های ماهانه ۷۰ تا ۹۰ میلیونی که عادی و معمولی جلوه می کند، گفته که البته فیش‌های حقوقی چند صد میلیونی مانند ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی نیز در وزارت بهداشت وجود دارد.

محمد شریف مقدم می گوید در حالی که با کمبود منابع در کشور رو به رو هستیم و حقوق کارگر زیر یک میلیون تومان تعریف می‌شود؛ اینگونه پرداخت ها در وزارت بهداشت هیچ توجیهی ندارد. این نحوه پرداخت وزارت بهداشت در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

وی افزود: آنانی که پرداخت حقوق های چند ده میلیونی به مدیران بیمه مرکزی را شرم آور توصیف کرده بودند، در باره پرداخت حقوق های چند صد میلیون تومامی در وزارت بهداشت چه خواهند گفت؟



ghasem May 20, 2016 09:14 PM

این بود حکومت عدل علی که از آن صحبت میکردن و ملت را امید میدادن ؟خاک بر سر علی گدا که جز بد بختی چیز دیگری نصیب مردم نکرد به جای رسیدگی به این کارها میرن دنبال موی خانومها که کجا نشستید اسلام قلابی ما به خطر افتاده یک خانوم کمی موی سرش پیداست خجالت هم نمیکشن ایران را ویران کردن دست از این اراجیف خودشان بر نمیدارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud May 21, 2016 06:03 AM

ايرانياني كه براي حكومت اسلامي كار ميكنند بنام دكتر در خارج از كشور ار اين فرهنگ و این چپاول بی بهره نیستند دکترانی که بی توجه به سوگند نامه دکتری فقط به فکر پر کردن جیب خود هستند و امروز این در فرهنگ حامعه ایران یک پدیده عادی و معمول است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: