آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 خرداد ماه 1395 = 21-05 2016

زبان انگلیسی؛ مدارس تهران را تهدید کردند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفته هیچ مدرسه‌ دوزبانه‌ای در این شهر مجوز فعالیت ندارد و تبلیغات برای چنین مدارسی در تهران تخلف است و با آنها برخورد می‌کنیم.

به گزارش دیگربان، اظهارات اسنفدیار چهاربند پس از مخالفت رهبر جمهوری اسلامی با آنچه «ترویج ناسالم» زبان انگلیسی در ایران نامید٬ بیان می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار با شماری از معلمان گفته بود منظورش تعطیل کردن آموزش زبان انگلیسی نیست٬ اما زبان علم فقط انگلیسی نیست... و باید بدانیم چه می‌کنیم.

خامنه‌ای که همواره بر موضوع «تهاجم فرهنگی» تاکید داشته٬ سال ۸۴ در دیدار معلمان کرمان از آموزش زبان انگلیسی در پیش‌دبستان‌ها و دبستان‌ها انتقاد کرده بود.

وی گفته بود «چقدر دولت انگلیس و دولت آمریکا باید پول خرج کنند تا بتوانند این طور آسان زبان خودشان را در میان یک ملت بیگانه ترویج کنند؟»

بدنبال سخنان خامنه‌ای٬ هواداران وی در نهادهای مختلف جمهوری اسلامی از جمله نهادهای نظامی با حمایت از اظهارات وی٬ ترویج زبان انگلیسی در ایران را موضوعی استعماری معرفی می‌کنند.



Akbar May 21, 2016 11:29 AM

ناشناس May 21, 2016 12:20 PM

از بيسواد بيشتر از اين نميشه انتظار داشت كاش ميشد تمام مردم ايران را از تاريخ زمان ورود اسلام به ايران رو مطلع كرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران May 21, 2016 02:31 PM

آهای مسلمان ها ، گریه کنید گریه صوابه

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس May 21, 2016 11:49 PM

باید فرزندانمان را از مدارس جمهوری اسلامی خارج کنیم و تربیت آنها را یا خودمان در پیش بگیریم یا مدارس خصوصی برای آنها دست و پا کنیم
این کار را می بایست سالها پیش در نظر می گرفتیم و امروز هم دیر نیست
مگر جمهوری اسلامی تا چند سال دیگر ادامه دارد و در واقع همین که فرزندان بلد باشند که امتحان کنکور بدهند کافی است که بتوانند وارد دانشگاه شوند
با این مدارسی که امروز برای فرزندانمان به پا کرده اند یا بدنبال خالی کردن جیب پدرو مادرها هستند یا افکار پلید را در سر کودکان می پرورانند و یا در آخر فرزندانمان معتاد و آدمکش به بار می آورند و بهتر است هر چه زودتر اقدام کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی May 22, 2016 03:36 AM

شیخک رسوای بدنام پاسخگو باش مخترع برق و تلفن و کامپیوتر چه کسانی و با چه فرهنگ و زبانی بوده و میباشند و خواهند بود شاید شیوخ مسلمان شیعه بوده اند و من بی اطلاعم تو دلقک طلبه منحرف از کدام فرهنگ و تکنولوژِ ی بهره مندی شاید برای روشنایی از پیه شتر و برای محاسبه در آمد نذورات خمس و ذکاتت از چوتکه بهره میگیری دلقک شیعه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: