آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 خرداد ماه 1395 = 22-05 2016

عشق به امام زمان بدون عشق به رهبر معنا ندارد

امام جمعه سلطانیه گفت: مسیر ولایت انبیا الهی و امامان معصوم با ولایت فقیه ادامه پیدا کرده است و عشق به امام زمان بدون عشق به نایب امام معنا ندارد.
حجت‌الاسلام محمد نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همان کوفیان که مسلم ابن عقیل نایب امام معصوم را یاری نکردند، خود امام را هم یاری نکردند و در اصل می توان نتیجه گرفت که هر رفتاری که با جانشین معصوم داشته باشیم با خود وی نیز همان رفتار را خواهیم داشت.
وی به اهمیت ولایت مداری در زمان غیبت اشاره کرده و گفت: امروز رهبر انقلاب، رهبری جهان تشیع را برعهده دارند و می بینیم که با اشاره ایشان مردم به صحنه می آیند و لبیک گویان نایب امام زمانشان هستند و به امید خدا در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) همان رفتار را با ایشان نیز خواهند داشت.
حجت‌الاسلام نوری کرد: همانطور که در زمان انقلاب و قبل از آن می گفتیم بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد، الان نیز می گوییم بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد، چرا که همه این عزیزان ادامه دهنده یک راه واحد هستند.
وی یادآور شد: بحث خاتمیت بدون امامت تکمیل نیست و آن چیزی که در عید غدیر توسط نبی خدا مطرح شد مبنی بر اینکه امروز خدا دین شما را با ولایت علی ابن ابوطالب(ع) تکمیل کرد، در همین راستا است.
امام جمعه سلطانیه درباره وظیفه های منتظر، ابراز داشت: نخست اینکه وظیفه ای به نام انتظار فرج برعهده شخص منتظر است، یعنی اینکه با امید تمام هر وظیفه ای که قرآن تکلیف کرده انجام دهد، در کار نیک پیشتاز باشد، برای مسائل دینی، اجتماعی و سیاسی اش به فقهای دین شناس زمانه اش که نایب امام هستند مراجعه کند و در انجام وظیفه های شرعی بیشترین تلاش ها را داشته باشد.
وی به اهمیت کمک به وضعیت نیازمندان جامعه منتظر در زمان غیبت اشاره کرد و گفت: صدقه دادن از طرف امام زمان، صدقه دادن برای سلامتی ایشان و همچنین از مهمترین مسئله های اجتماعی جامعه اسلامی رسیدگی به احوال مستمندان است و رهبر معظم انقلاب نیز در اکثر سخنرانی ها و مطالب خود به مسائل اقتصادی و پیگیری آن توسط مسئولان و مردم تاکید دارند.



Dariush May 22, 2016 02:50 PM

بعد از آمدن خمینی کثیف، مردم بقدری شاد هستند که یا خود سوزی میکنند، یا خود را در مقابل شیرها میندازند، یا از پًل آویزان میکنند؛ ۳ میلیون انسان به دست اینها کشته و ده‌ها میلیون آواره شده‌اند؛ حالا اگر این کافی‌ نیست وعده میدهند امام زمان اینها آماده و تا زانوی اسب در خون انسان خواهد کشت! بطور ساده بگویم، از بالا تا پائین دینتان را!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: