آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 خرداد ماه 1395 = 09-06 2016

سرکوب بهائیان؛ هشدار سازمان ملل به رژیم ملاها

کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل و احمد شهید، نماینده ویژه این نهاد در امور حقوق بشر ایران، حکومت ملایان را به اعمال سرکوب و اذیت و آزار سازمان دهی شده علیه جامعه بهايیان در ایران متهم کردند.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت: کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل امروز با صدور بیانیه‌ای مقام‌های مذهبی، قضایی و سیاسی جمهوری اسلامی را متهم به حملات لفظی و نفرت انگیز علیه بهاییان نمود و مدعی شد، این رویکرد می‌تواند ترغیب به تبعیض و اعمال خشونت علیه بهاییان از سوی دیگران شود.

به نوشته وبگاه «رادیو اروپای آزاد» «احمد شهید» نماینده ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران در این زمینه گفت که آزار و اذیت‌های مدام و سازمان دهی شده‌ای از سوی حکومت ایران علیه بهاییان وجود دارد که برخلاف تعهدهای حقوقی این کشور در سطح بین‌المللی است.

«هینر بیل فلدت» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور آزادی مذاهب نیز گفت: افزایش گفتارهای خصمانه جامعه بهایی ایران را در پرتگاه خطرناکی قرار داده و موجودیت آن‌ها در تهدید است.



Dariush June 9, 2016 01:52 PM

بغیر از دشمنی با بهائی ها، یهودی ها، سنی ها، پروتستان ها، کاتولیک ها، بودایی‌ها و غیره، دین عمامه داران "دین صلح" است؛ لبخند تمسخر / تنفر مردم اینجا هنگامی‌ که لابی‌های رژیم میگویند "اسلام دین صلح است" بسیار دیدنی است و در مورد آن کتابها می‌توان نوشت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab June 9, 2016 07:59 PM

سلام
حکومت اسلامی آخوندی ثابت کرده که هرگاه بهاییان را سرکوب کرد نوبت به دیگر ادیان رسید یکی پس از دیگری نابود خواهد کرد تا نوبت شیعیان خوب و بد برسد یعنی همیشه فشار تفاوتی ندارد که شما چه مذهبی داری به نوبت سرکوب خواهید شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: