آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 خرداد ماه 1395 = 17-06 2016

اعتراف: دین گریزی جوانان دل "آقا" را خون کرده

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفته: ارتباط های نامشروع دختر و پسر در شبکه‌های اجتماعی، دل امام زمان را خون می‌کند.

به گزارش دیگربان، آخوند مظاهری افزدوده که «شیعه واقعی با شبکه‌های ماهواره‌ای اُنس پیدا نمی‌کند و ارتباط‌های نامشروع از هر راهی را نمی‌پسندد.»

به گفته وی «همه رفتار و اعمال ما پیش روی ائمه معصومین بخصوص امام زمان قرار دارد و رفتارهای غیراخلاقی موجب ناراحتی ائمه می‌شود.»

این آخوند حکومتی همچنین گفته «اگر رفتار غیراخلاقی در خلوت و شلوغی با بی توجهی به امام زمان انجام شود، بی‌حیایی فرد را نشان می‌دهد.»

رئیس حوزه علمیه اصفهان اضافه کرده «کسانی که در عمل شیعه بودن خود را نشان نمی‌دهند، امام زمان آنها را قبول دارد اما از دستشان راضی نیست.»



tika June 17, 2016 01:34 PM

این یارو گمان کنم مغز خر خورده ،هر چند خر از او ارزشش بیشتر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز June 17, 2016 05:34 PM

مگر امام زمان در چاه اینترنت دارد که از این ارتباطات آگاهی یافته است؟ اگر دارد ممکن است آدرس ایمیل ایشان را درج بفرمائید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بيژو June 17, 2016 08:03 PM

از اين ملايان احمق تر كسى است كه به خرافات اين جاهلان گوش و عمل مى كند
اميدوارم ملت تحصيل كرده و باهوش ايران اين كودن ها را مسخره كرده و يا پاى صحبت سطح پايين اينها ننشينند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 18, 2016 05:59 AM

نداریم ما امامی این چنین خونین
در آن دوران که درس خارج و داخل میخواندی
مدام خونین بود بین نشیمنگاه و آنجایت
گذشت آن روزگاران طلایی در قم و قزوین
کنون چون استر پیری نشسه برف پیری بر سر و یالت
نداری نای آن دوران شیرین را دلت خون است ؟ واقعا انفسکم

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش June 18, 2016 09:20 AM

گلایه ی این دکانداران بی هویت ، از بی رونقی دکان صیغه است
اینان از رابطه ها میترسند
ارتباط دو جنس مخالف را با انگ جنسی محدود میکنند
رابطه ی فکری،احساسی،اجتماعی و سیاسی بین مرد و زن،دختر و پسر یعنی همبستگی و همدلی و این نخستین قدم به سوی آزادی و رهایی ست

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش June 18, 2016 05:17 PM

حاج آقا حالا چرا جلز و ولزت در آمده! اين آشى هست که خودتون از اول انقلاب تا بامروز در ج ا براى اين جوانهاى بيچاره پختيد! و حال داريد خوشبختانه نتيجه عکس آنرا مى بينيد! شما ظالمين همه چيز را از آنها گرفته ايد! و براى آنها در ج ا قدغن کرده ايد! تمام امکانات تفريحى و شادى را به روى جوانان بسته ايد! آيا چند سالن و ميادين ورزشى جديد برايشان ساخته ايد؟! شما حتى تاب و توان ديدن يک آب بازى ساده و شادى در پارک و يا يک تجمع و متينگ دوستانه! جوانان(دختر و پسر)در خيابانهارا نداريد ! و آن تيغى شده است در درون چشمتان! و جواب اين نوع تجمعات را با گاز اشگ آور داده ايد! و يا تماشاى ساده ورزشهايى مثل واليبال و فوتبال مردان را براى زنان و دختران ممنوع کرده ايد! و الا آخر! حال بايداز اين رييس حوزه علميه مزدور و متحجر و عقب مانده! از دنياى تکنولوژى امروز! که فقط دلواپسيش خون دل خوردن امام زمان بخاطر اعمال جوانان ميباشد! سوال کرد که خب پس بنظر شماآخوند هاى متحجر ج ا! اين جوانهاى (دختر و پسر) بيچاره امروزى در قرن ۲۱ در ايران بايد چه بکنند؟! آيا راه ديگرى را براى آنها باز گذاشته ايد؟! جز فقط بلااجبار رفتن آنها بسوى ماهواره و شبکه هاى اجتماعى؟! و تماس با همديگر! که حال تو احمق! در اينجا دارى سنگ آنرا بسينه ميزنى و نگرانش هستى! و يا نه از جوانان انتظار آنرا داشتيد! که آنها بجاى اين نوع کارها وارتباطات شبکه هاى اجتماعى و ماهواره اى که تنها سرگرمى و تفريح آنها در ج ا ميباشد! را بکل تعطيل کرده! و کنار ميگذاشتند! و داوطلبانه پاى حرفهاى شما دروغگويان مقابل تلويزيون صدا و سيما مينشستند و بقيافه هاى آخوند هاى احمق و متحجر و بيسواد امثال تو را مينگريستند! که از صبح تا شب خالى بندى هاى دينى ميکنند! و مزخرفات کيلويى تحويل مردم ميدهند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: